مایکروسافت آماده حضور در بازار کنسول بازی دستی است

در چند روز گذشته، بازیکنان در انجمن Restera بحث در مورد اینکه آیا مایکروسافت کنسول بازی دستی خود را عرضه خواهد کرد یا خیر، شروع کرده اند.

به گزارش تکناک، کاربر DSN2K گفت که مایکروسافت در وضعیت خوبی برای ورود به صنعت کنسول بازی دستی قرار دارد و  از Gamepass و Xcloud در یک فرم جدید و یک نقطه ورود دیگر به اتاق نشیمن استفاده می کند. این کاربر همچنین اظهار داشت که دستگاه می‌تواند عملکرد XSS را هدف قرار دهد که برای بسیاری از بازیکنان یک امتیاز بزرگ محسوب می شود.

هر چند برخی از بازیکنان نسبت به این ایده شک دارند و به مشکلات عملکرد و عمر باتری Steam Deck اشاره می‌کنند، اما بسیاری از افراد از ایده یک کنسول بازی دستی همراه مایکروسافت که دارای نمایشگری با عملکرد XSS است، خوششان می‌آید. برخی دیگر در جستجوی یک دستگاه شبیه به Nintendo Switch هستند که بتواند با عملکرد سری XSS مطابقت داشته باشد.

بازار بازی‌های همراه در چند سال اخیر محبوب تر و بزرگ تر شده است و شیوع بیماری کووید-۱۹ این محبوبیت را بیشتر کرده است. با توجه به محبوبیت بازی‌های ابری و خدمات مشترک مبتنی بر اشتراک مانند Gamepass، جای تعجب نیست که مایکروسافت ممکن است وارد صنعت بازی های موبایل شود. برند Xbox در حال حاضر در کسب و کار کنسول بازی شناخته شده است. بنابراین یک دستگاه بازی دستی به شرکت این اجازه را می دهد تا دامنه خود را گسترش دهد و وارد بازار جدیدی شود.

اما راه‌اندازی یک دستگاه بازی دستی مبارزه ای بسیار دشوار است. ، مایکروسافت برای تبدیل آن به یک گزینه قابل قبول برای بازیکنان باید برخی از نگرانی‌ها را برطرف کند. این شامل طول عمر باتری، عملکرد و هزینه است. مایکروسافت همچنین باید به بازار و نیاز بازیکنان هم توجه کند، که شامل رقبای قدیمی مانند Nintendo و همچنین Valve با SteamDeck جدیدش می‌شود.

در هر صورت، باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا نه. آنچه روشن است، این است که بسیاری از شرکت‌ها به دلیل اینکه بازار بازی همراه سودآور است، علاقه‌مند به ورود به آن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.