مایکروسافت برنامه ای برای ارتقاء Xbox Series X ندارد

فیل اسپنسر رئیس ایکس باکس در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت: مایکروسافت نیازی به تمدید نسل میانی کنسول بازی نمی‌بیند و اجباری در ارائه ارتقای Xbox Series X احساس نمی‌کند.

به گزارش تکناک، به گفته او، در حال حاضر بازخورد موجود بازیکنان رضایت بخش است و آنها از تجهیزات ارائه شده راضی هستند. مایکروسافت اخیرا نسخه جدیدی از Xbox Series S را با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی در پاسخ به انتقادات در مورد ظرفیت ذخیره سازی کنسول عرضه کرده است.

ممکن است نیاز به این کنسول‌های جدید، به خصوص با عدم استفاده گسترده از تلویزیون‌های 8K تاکنون مورد سوال قرار گیرد. بنابراین، شناسایی ضرورت ارائه این دستگاه‌ها جدا از اصل وجود کنسول قدرتمندتر در بازار، چالش برانگیز خواهد بود.

مایکروسافت و سونی در این نسل در جایگاه های متفاوتی قرار دارند. ایکس باکس از ابتدای ارائه نسل جدید، دو مدل مختلف کنسول از جمله Xbox Series S قدرتمندتر با قیمت پایین تر را به بازار عرضه کرد. اگر مایکروسافت کنسول قدرتمندتری عرضه می کرد، توسعه دهندگان را ملزم به ساخت سه نسخه مختلف از یک بازی برای اکوسیستم خود می کرد و این مسأله به دلیل تعداد کنسول های فروخته شده فعلی، ایده آل نیست.

اکنون به نظر می رسد تا نسل بعدی شاهد ایکس باکس قدرتمندتر نخواهیم بود و انتظار می رود زودترین زمان عرضه آن در سال 2026 باشد. بنابراین، در صورت عرضه PS5 Pro، در بازار تنها خواهد بود. حال باید دید سونی ارتقای نسل میانی را ضروری می‌داند و کنسول قدرتمندتری را برای رقابت با Xbox Series X معرفی خواهد کرد با نه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.