مایکروسافت رویداد بزرگ Xbox Gamescom 2024 را برگزار می‌کند

 رویداد Xbox Gamescom 2024 مایکروسافت بزرگ است

یکی از منابع داخلی صنعت به نام Parris Lilly در انجمن ResetEra فاش کرد که مایکروسافت رویداد Xbox Gamescom 2024 را میزبانی خواهد کرد.

به گزارش تک‌ناک، شرکت مایکروسافت در رویداد اخیر خود بازی‌های جذابی را به نمایش گذاشت و توانست مورد توجه طرفداران قرار گیرد. از جمله بازی‌های نمایش داده شده در رویداد اخیر باید به Fable جدید، Perfect Dark، یک ریبوت از Gears of War، بازی DOOM: The Dark Ages و برخی دیگر اشاره کرد.

در رویداد پیشین اگرچه بازی‌های مختلفی نمایش داده شدند، امّا همچنان بازی‌هایی هستند که مایکروسافت رونمایی یا نمایشی از آنها نداشته است. بنابراین این شرکت هنوز بازی‌هایی دارد که نیاز است در رویدادهای آینده به نمایش دربیایند. در این باره Parris Lilly گفت: مایکروسافت در حال آماده شدن برای برگزاری یک رویداد بزرگ در گیمزکام است.

جزئیات چندانی به اشتراک گذاشته نشده است، امّا بسیار علاقه‌مند هستیم که بدانیم آیا مایکروسافت واقعاً بازی‌های بیشتری برای نشان دادن دارد یا خیر. بازی‌هایی که به ذهن ما می‌رسد، شامل Project Mara، Clockwork Revolution، Everwild، Blade، Kojima’s OD، The Elder Scrolls VI، Contraband و موارد دیگر هستند.

مایکروسافت هنوز به طور رسمی حضور خود را در گیمزکام 2024 تأیید نکرده است، امّا با توجه به حضورش در رویداد سالانه طی دهۀ گذشته، این احتمال وجود دارد که امسال نیز در رویداد کلن شرکت کند. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است منتظر ماند تا مشخص شود که آیا این برند ردموندی برنامه‌ای دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.