مایکروسافت هوش مصنوعی را به Paint می آورد

به گزارش Windows Central، شما به زودی قادر خواهید بود از دستورات متن به تصویر در نرم‌افزار Paint استفاده کنید.

به گزارش تکناک، مایکروسافت در حال بررسی راهکارهایی برای ارائه ویژگی‌های قدرتمند مبتنی بر هوش مصنوعی به این برنامه در ویندوز 11 است، که می‌تواند شامل قابلیت تولید یک صفحه نقاشی بر اساس دستورات متنی نیز باشد.

منابع به Windows Central اعلام کرده‌اند که این ویژگی هوش مصنوعی از همان فناوری استفاده خواهد کرد که ابزار Image Creator در بینگ استفاده می‌کند. این ابزار، براساس توضیحات شما، یک تصویر تولید می‌کند.

می‌توانید در نمونه‌ای که به نظر می‌رسد توسط Windows Central منتشر شده است، ببینید که چگونه این یکپارچه‌سازی ممکن است به نظر برسد.

تصویر نشان می‌دهد که یک دکمه “Magic Paint” و یک نوار کناری وجود دارد که به شما امکان می‌دهد یک توضیح از یک تصویر وارد کنید تا آن را تولید کند. به نظر می‌رسد که سپس می‌توانید آن تصویر را به صفحه نقاشی خود منتقل کنید تا تغییراتی اعمال کنید، اما هنوز زود است تا بتوان به طور دقیق بگوییم که چگونه کار خواهد کرد.

علاوه بر Paint، Windows Central گزارش می‌دهد که مایکروسافت در حال بررسی اضافه کردن ابزارهای هوش مصنوعی به Photos، برنامه دوربین و ابزار Snipping است. برای برنامه Photos، این می‌تواند شامل یک ویژگی جدید باشد که به شما اجازه می‌دهد افراد یا اشیاء موجود در یک عکس را شناسایی کرده و سپس آن‌ها را در مناطق دیگر برش و جایگذاری کنید.

طبق گزارش Windows Central، درباره ابزار Snipping و برنامه دوربین، مایکروسافت ممکن است به هر دوی آن‌ها فناوری تشخیص نوشتار به صورت اپتیکال (OCR) را اضافه کند. این قابلیت می‌تواند به هر برنامه اجازه دهد متن موجود در عکس‌ها یا تصاویر صفحه نمایش را شناسایی کرده و این امر باعث می‌شود که کپی و پیست اطلاعات از این فایل‌ها به طور قابل توجهی آسان‌تر شود.

هنوز مشخص نیست که آیا مایکروسافت واقعاً این ویژگی‌ها را عرضه خواهد کرد، اما با توجه به تعداد زیادی ابزار هوش مصنوعی که این شرکت در سال گذشته معرفی کرده است، این موضوع اصلاً شگفت‌انگیز نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.