این مدل آیفون 14 پرومکس 130 هزار دلار قیمت دارد

آیفون 14 رولکس

مدل جدیدی از آیفون 14 پرو مکس با قیمت بسیار بالا و ویژگی های منحصر به فرد به تازگی عرضه شده است که بیش از 130 هزار دلار قیمت دارد.آیفون 14 رولکس

به گزارش تکناک، این نسخه جدید رونمایی شده آیفون 14 پرو مکس  اپل، توسط Caviar طراحی‌شده است و به دلیل قیمت بسیار بالا متمایز از دیگر مدل‌های آن است.آآیفون 14 رولکیفون 14 رولکس

اکنون جدیدترین مدل برتر تلفن های هوشمند اپل در جهان معرفی شده است. از نظر قیمت، آخرین مدل آن در واقع برترین گوشی های موجود در بازار  هستند.

آیفون 14 رولکس

در واقع، این گوشی هوشمند جدید 130 هزار دلاری بیشتر از قیمت اسمی آن ارزش دارد. از دلایل هزینه بالا آن ساعت Rolex Daytona قرار‌گرفته در پشت آیفون 14 پرو مکس است.

digikala

برای خرید این آیفون 14 رولکس نسخه 128 گیگابایتی  باید 134250 دلار بپردازید. با افزایش حافظه آن به 512 گیگابایت، قیمت آن به 134580 دلار می‌رسد.

با پرداخت این هزینه امکان بردن یک جواهر واقعی به خانه را خواهید داشت. این گوشی هوشمند از مواد باکیفیت و بادوام مانند تیتانیوم ساخته شده و ساعت Rolex Daytona در پشت آن قرار گرفته است. قدرت و سیالیت مورد انتظار از این غول فناوری آمریکایی در این مدل نیز وجود دارد.

آیفون 14 رولکس

از زمان عرضه رسمی آیفون 14 تاکنون گزارش های متعددی در مورد میزان فروش آن منتشر شده است. فروش آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس بسیار عالی بوده است.

این موضوع در مورد آیفون 14 و آیفون 14 پلاس صادق نیست. این مساله یک توضیح بسیار واضح دارد. سری آیفون 14 پرو نسبت به مدل‌های استاندارد احتمالاً به‌روزرسانی‌های بسیار بیشتری دریافت خواهد کرد.

مینگ چی کو، تحلیلگر Tianfeng International، ادعا می کند که زنجیره تامین قطعات داخلی آیفون اپل از جمله شرکت های Hon Hai Foxconn،Pegatron و  Luxshare Precision دستخوش تغییراتی در تولید شده است.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.