مدیریت آسان‌ گالری عکس با رابط کاربری جدید Google Photos

سرویس Google Photos با معرفی رابط کاربری تنظیمات جدید خود می تواند مدیریت گالری عکس کاربران را آسان‌ کند و با نمایش فضای ذخیره سازی در هنگام حذف تصاویر، تجربه کاربران را بهبود دهد.

به گزارش تکناک، سرویس Google Photos یکی از بهترین برنامه‌های کتابخانه برای گوشی هوشمند اندروید است. این سرویس ممکن است دیگر کاملا رایگان نباشد، اما هنوز به شما یک راه مناسب برای ذخیره، جستجو، به اشتراک گذاری و ویرایش عکس‌های خود را با ابزارهای قدرتمندتر فراهم می‌کند. این پیچیدگی که به تدریج اضافه شده است، در تنظیمات عکس‌های گوگل نشان از نامرتب و سخت بودن در امر بررسی دارد. احتمالا گوگل این موضوع را درک کرده و ظاهری بسیار منظم‌تر را ارائه می‌دهد.

همانطور که توسط کاربر Telegram به نام Cătălin مشاهده شده و توسط کارشناس اندروید Mishaal Rahman تایید شده است، صفحه تنظیمات جدید تنها برای چند نفر در نسخه 6.39 از برنامه، قابل مشاهده است. ظاهر آن به‌طور کامل تمیز شده و آماده ارائه به بیشتر کاربران است. در این طراحی جدید به جای یک لیست قابل پیمایش و طولانی از گزینه‌های خاص و برخی توضیحات و بخش‌های پراکنده، فقط شش سطح وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها بقیه تنظیمات را پیدا کنید که شامل Backup، Notifications، Preferences، Sharing، Apps و devices، و Privacy می شود.

اگرچه ممکن است برای یافتن گزینه مناسب نیاز به چند ضربه انگشت باشد، اما این روش به نظر راحت‌تر می‌رسد. با این حال، برخی از گزینه‌ها در مکان‌های مفهومی بهتری قرار نگرفته‌اند. به عنوان مثال، گزینه‌های به اشتراک گذاری هم در بخش حریم خصوصی و هم در بخش به اشتراک گذاری قرار دارند. اما به نظر می‌رسد بخش دوم بیشتر درباره به اشتراک گذاری با شریک و پیشنهادات اجتناب نشده است و احتمالاً بخش اول برای به اشتراک گذاری لینک ‌باشد. این ممکن است نشان دهنده این باشد که این بازطراحی هنوز در حال توسعه است.

چیزی که در هر دو نسخه قبلی و جدید این برنامه کمبود دارد، گزینه جستجو است. این گزینه می‌تواند فرایند پیدا کردن تنظیمات مناسب را سرعت بخشد. به خصوص اگر گزینه‌ها در حال حاضر به همان روشی که هستند ، مرتب باقی بمانند.

در عین حال، Photos شروع به نشان دادن مقدار فضای ذخیره‌سازی شما در هنگام حذف تصاویر برای برخی افراد، هم در وب و هم در برنامه کرده است. این یک لمس خوب است که مشخص می کند تصمیمات شما برای حذف چندین عکس از صحنه ها و سوژه های یکسان چقدر می تواند تأثیرگذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.