اپل تا یک ماه آینده رویداد جدیدی برگزار نمی‌کند

اپل در حال توسعه مدل های جدید آیپد پرو، مک و اپل تی وی است و برخی از این محصولات در ماه اکتبر عرضه خواهند شد.اما از مراسم رونمایی اپل در اکتبر خبری نیست

اپل در حال توسعه مدل های جدید آیپد پرو، مک و اپل تی وی است و حداقل برخی از این محصولات در ماه اکتبر عرضه خواهند شد.

به گزارش تک ناک، مارک گورمن از بلومبرگ، در آخرین نسخه خبرنامه Power On خود گفت که بعید است اپل در این ماه رویدادی برگزار کند.

وی افزود: رونمایی آیفون 14 احتمالا آخرین مراسم رونمایی اپل در سال2022 بود و هر محصولی از اپل شامل iPad، Mac و Apple TV معرفی شود احتمالا از طریق بیانیه های مطبوعاتی، جلسات توجیهی رسانه ها و به روزرسانی فروشگاه آنلاین اپل خواهد بود.
هفته گذشته، گورمن گزارش داد که مدل های جدید آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی، مک بوک پرو 14 و 16 اینچی و مک مینی با تراشه های سری M2 به احتمال زیاد تا قبل از پایان سال 2022 عرضه خواهند شد.

مراسم رونمایی اپل
وی گفت که اپل تی وی به روز شده با تراشه A14 و افزایش 4 گیگابایت رم در حال نزدیک تر شدن به واقعیت است و به طور بالقوه می تواند امسال عرضه شود.
گورمن همچنین ادعا کرد که اپل در سال‌های اخیر تاچ آی‌دی زیر صفحه‌نمایش را آزمایش کرده است، اما انتظار ندارد تاچ آیدی برای آیفون 15 یا سایر مدل‌های پرچمدار در آینده ای قابل پیش‌بینی بازگردد.

اپل در حال توسعه مدل های جدید آیپد پرو، مک و اپل تی وی است و برخی از این محصولات در ماه اکتبر عرضه خواهند شد.اما از مراسم رونمایی اپل در اکتبر خبری نیست

مراسم رونمایی اپل
گورمن می‌تواند آیفون SE جدیدی را با دکمه پاور Touch ID در کنارش متصور شود، اما او هیچ مطلبی در مورد اینکه واقعاً در حال ساخت است نشنیده است.
نکته دیگری که در خبرنامه گورمن ذکر شده این است که اپل ظاهراً عملکرد ردیابی خواب را برای هوم پاد آزمایش کرده است (مشخص نیست کدام مدل ) اما او انتظار ندارد این ویژگی به این زودی ها در دسترس عموم قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.