اپل رویداد ویژه‌ای برای معرفی محصولات جدید باقیمانده برگزار نمی‌کند

برخلاف انتظار اپل به جای برگزاری رویداد ویژه احتمالا از طریق بیانیه مطبوعاتی از محصولات جدید باقی مانده خود برای سال 2022 رونمایی خواهد کرد.

برخلاف انتظار اپل به جای برگزاری رویداد ویژه احتمالا از طریق بیانیه مطبوعاتی از محصولات جدید باقی مانده خود برای سال 2022 رونمایی خواهد کرد.

به گزارش تک ناک، مارک گورمن اعلام قریب‌الوقوع نسخه های جدید مک مینی M2 and M2 Pro ، مک‌بوک پرو 14 اینچی M2 Pro و M2 Max ، مک بوک پرو 16 اینچی M2 و آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی M2 ا اپل را در آخرین قسمت از خبرنامه بلومبرگ موسوم به Power On پیش بینی کرد.

اوایل ماه سپتامبر، اپل خوشحال بود که نسخه های به روز سه گروه محصول، سوژه کافی برای بزرگترین رویداد سال است. اما گورمن معتقد است اپب مک‌ها و آی‌پدهای جدید به اندازه کافی برای برگزاری یک رویداد بزرگ توجیح پذیر نیستند و احتمالا اپل به معرفی این محصولات جدید از طریق بیانیه های مطبوعاتی بسنده خواهد کرد.

او توضیح می‌دهد: هیچ‌کدام از این محصولات جدید یک حرکت بزرگ برای اپل نیستند. “آنها برخی مشخصات بهبود یافته و تراشه ای را دریافت خواهند کرد که قبلاً در یک رویداد رسمی در ژوئن در WWDC 2022 اعلام شده بود. این من را به فکر فرو می برد: آیا در این محصولات اپل واقعاً به اندازه کافی سوژه ای که ارزش برگزاری یک رویداد پرطرفدار دیگر را داشته باشد وجود دارد؟”

به جای یک رویداد، او فکر می کند که اپل “احتمالا که محصولات باقی مانده 2022 خود را از طریق بیانیه های مطبوعاتی منتشر کند.” این به معنای ارسال ایمیل به (و در برخی موارد ملاقات با) خبرنگاران حوزه فناوری، مقاله‌ای در وب سایت روابط عمومی اپل و به‌روزرسانی‌های سایت اصلی اپل است. اما هیچ رویدادی، چه مجازی و چه حضوری احتمالا توسط اپل برگزار نخواهد شد. انتشار بیانیه‌های مطبوعاتی برای معرفی و اعلام ‌به روزرسانی محصول، رفتاری عادی اپل تا همین چند سال پیش بود.
پیشینه هایی برای برگزاری تک رویداد پاییزی توسط اپل وجود دارد. اپل شش رویداد دوگانه در ده پاییز گذشته برگزار کرده است اما در سال های 2015 و 2017 و 2019 اپل تنها یک رویداد معرفی محصول و در سال 2020 اقدام به برگزاری 3 رویداد در پاییز کرده است. اگر پیش بینی گورمن درست باشد لغو رویداد اکتبر اپل باعث ناامیدی کاربران و طرفداران محصولات اپل خواهد بود

بسیاری از کارشناسان استدلال کرده اند که رویداد اکتبر شایعه شده نه تنها ارزشمند است، بلکه بهتر از رویداد سپتامبر خواهد بود، زیرا در این رویداد قرار بود اولین مک پرو با پردازنده غیر از اینتل معرفی شود. همچنین شایعاتی مبنی بر طراحی مجدد مک مینی منتشر شده بود. اما گورمن انتظار دارد که مک پرو جدیدی نمایش داده نشود وهمراه با هدست AR/VR مورد انتظار اپل و مک مینی جدید با تغییراتی جزئی در مشخصات معرفی شود.

آیا اپل رویدادهای سال را تمام کرده است؟ امیدواریم که این طور نباشد . اما در حال حاضر این یک موضوع بحث برانگیز است. اما نهایتا ماه آینده حقیقت در مورد این رویداد مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.