مرتب سازی پست های X بر اساس تعداد لایک

X یا توییتر سابق، در حال حاضر نوشته‌های شما را هنگام خروج از حساب کاربری، بر اساس تعداد لایک‌ها مرتب می‌کند.

به گزارش تکناک، توییتر بعد از اینکه به  ایلان ماسک واگذار شد، بسیار تغییر کرد که یکی از این تغییرها عوض شدن نام رسمی آن از توییتر به X بود. تغییر دیگری که ممکن است متوجه آن نشده باشید این است که پروفایل ها در توییتر اکنون پست‌هایی را نشان می‌دهند که قبلاً به عنوان توییت شناخته می‌شدند و بر اساس تعداد لایک‌ها مرتب‌سازی می‌شوند و نه ترتیبی که پست شده‌اند.

در ژوئن و جولای قبل از تغییر نام به ” X”، توییتر به طور موقت امکان دسترسی کاربران بدون حساب کاربری به سایت را به هر نحوی مسدود کرد. خوشبختانه این مسدودسازی به سرعت به پایان رسید، اما ما پس از آن تغییراتی در پروفایل‌ها برای کاربران خارج از حساب کاربری مشاهده کردیم.

از این پس، پروفایل‌ها تمامی نوشته‌ها را بر اساس تعداد لایک‌ها مرتب می‌کنند. این تغییر، که بر اساس برخی از نوشته‌ها به نظر می‌رسد در آخرین هفته ژوئیه اجرا شده است، باعث مرتب‌سازی تمام توییت‌ها در تاریخچه کاربر بر اساس تعداد لایک‌های دریافت شده می‌شود.

به نظر می‌رسد این مرتب‌سازی جدید پروفایل‌های توییتر صرفاً بر اساس لایک‌ و نه بازدیدها نمایش داده می شوند. پست هایی که بازدیدهای بیشتری دارند اما تعداد لایک کمتری دارند در فید کمتر نشان داده می شوند.

منشأ این تغییر روشن نیست و برای یک کاربر خارج از حساب کاربری، روشی برای مشاهده توییت‌ها به ترتیب زمانی وجود ندارد. این مسئله کمی ناراحت‌کننده است، زیرا این روش جدید مرتب‌سازی می‌تواند به راحتی نوشته‌هایی را در بالای پروفایل نمایش دهد که سال‌ها پیش نوشته شده‌اند، در حالی که نوشته‌های جدیدتر پایین می برد.

همچنین، قابلیت مشاهده پاسخ‌ها به طور کامل در حال حاضر برای کاربران خارج از حساب کاربری غیرفعال است، در حالیکه برای دسترسی به بخش‌های “رسانه” و “لایک‌ها” نیاز به ورود به حساب کاربری دارید.

در ۲۴ ساعت گذشته، X همچنین دسترسی به ” X Pro, ” (که قبلاً با نام TweetDeck شناخته می‌شد) را برای هر کسی بدون اشتراک ابی محدود کرده است. همچنین، سرعت لینک‌هایی که به اینستاگرام متا یا تردها، و همچنین برخی از وبسایت‌های خبری ارجاع می‌دهند را کاهش داده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.