نحوه مسدود کردن اسپم در تقویم گوگل

در جولای گذشته، گوگل گزینه «Only if the sender is known» را برای مسدود کردن اسپم در برنامه تقویم اندروید معرفی کرد، و اکنون این شرکت دوباره به این گزینه به طور برجسته اشاره می کند.

به گزارش تکناک، گوگل امروز در یک ایمیل مستقیم ، کاربران را از روند آسان مسدود کردن اسپم‌ها در برنامه تقویم را با گزینه‌ای تکراری معرفی شده در سال گذشته مطلع کرد.

طبق این ایمیل، اگر هرگز با کسی تعامل نداشته‌اید، دعوت‌نامه‌های او به‌طور خودکار به تقویم شما اضافه نخواهد شد مگر اینکه او را بشناسید.

این افراد شامل مخاطبین، شرکت یا فردی با تعامل پیشین می‌شود. در یک مقاله پشتیبانی، گوگل درباره موارد تنظیم آن توضیح می‌دهد.

می‌توانید مستقیماً به دعوت‌نامه‌ای که برای شما ارسال شده است پاسخ دهید، و به راحتی می‌توانید رفتار پیش‌فرض را به «From everyone » یا «When I respond to the invitation in email» تغییر دهید. بدین منظور به تنظیمات  Google Calendar settings on the web > General > Event settings > Add invitations to my calendar بروید.

  • From everyone: همه دعوت‌نامه‌ها به‌طور خودکار به تقویم شما اضافه می‌شوند.
  • Only if the sender is known: اگر فرستنده در مخاطبین شما، بخشی از سازمان شما یا شخصی با تعامل پیشین باشد، رویدادها به تقویم شما اضافه می شوند. این روند به جلوگیری از وارد کردن دعوت‌نامه‌های اسپم در تقویم شما کمک می کند.
  • When I respond to the invitation in email: اگر رویدادی که دعوتنامه آن برای شما ارسال شده‌است به تقویم شما اضافه نشده باشد، حتی اگر سازمان‌دهنده آن را ارسال نکرده باشد، تنها پس از پاسخ دادن به اعلان ایمیل، یک رویداد به تقویم شما اضافه می شود.

در همین حال، یکی دیگر از موارد دریافت اسپم در اندروید «برنامه‌های غیرقابل اعتماد شخص ثالث» است که رویدادهای اسپم را به تقویم اضافه می‌کنند. با رفتن به Settings > Security & privacy > Privacy > Permission Manager > Calendar [دستورالعمل‌ها براساس دستگاه متفاوت است] می‌توانید از دریافت آنها جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.