ورود بینگ مجهز به ChatGPT به کروم و سایر مرورگرها

به گفته یکی از مدیران مایکروسافت این شرکت قصد ارائه Bing مجهز به ChatGPT به همه مرورگرها از جمله کروم را دارد.

به گفته یکی از مدیران مایکروسافت این شرکت قصد ارائه Bing مجهز به ChatGPT به همه مرورگرها از جمله کروم را دارد.

به گزارش تکناک، مایکروسافت هفته گذشته یک نمونه قانع کننده از تجربه جدید Bing مجهز به ChatGPT را ارائه کرد. اما ممکن است این شرکت هنوز هم نتواند کاربران را متقاعد به استفاده از Edge به عنوان مرورگر دلخواه خود برای تنها استفاده از این ویژگی کند. با این حال، ممکن است در آینده این مساله اهمیتی نداشته باشد و Bing مجهز به ChatGPT در نهایت به مرورگرهای دیگر از جمله کروم راه یابد.

هفته گذشته، مایکروسافت دمویی از نسخه جدید Bing خود را به نمایش گذاشت. پس از دمو، این شرکت کاربران را تشویق به ثبت نام در لیست انتظار برای آزمایش Bing مجهز به ChatGPT کرد. و در نتیجه آن علاقه زیاد افراد به استفاده از محصول جدید مایکروسافت مشخص شد.

یوسف مهدی، معاون مایکروسافت و مدیرعامل شرکت مایکروسافت در توییتی اعلام کرد اکنون چندین میلیون نفر در لیست انتظار هستند. با وجود بررسی نسخه جدید Bing توسط برخی افراد پیش از آن، عرضه آن کند بوده است. به این ترتیب، مهدی می‌گوید این غول فناوری قصد راه‌اندازی آن «در هفته‌های آینده برای میلیون‌ها نفر» را دارد. او همچنین نحوه اولویت بندی دسترسی افراد توسط مایکروسافت را فاش کرد.

وی گفت: ما کسانی که Bing و Edge را به عنوان موتور جستجو و مرورگر پیش‌فرض تنظیم کرده‌اند و همچنین برنامه Bing Mobile را برای بهینه‌سازی تجربه اولیه نصب کرده‌اند، در اولویت قرار می‌دهیم.

در حال حاضر، Bing مجهز به ChatGPT یک ویژگی در انحصار مرورگر Edge است. اگر سعی کنید از آن در مرورگر دیگری استفاده کنید  مانند کروم پیامی با محتوای لزوم استفاده از Edge نشان داده خواهد شد.

با این حال، به نظر می رسد این الزام برداشته می‌شود. مدیر اجرایی در توییت خود می‌گوید: به مرور زمان قصد داریم آن را به همه مرورگرها ارائه کنیم. یعنی این ویژگی در نهایت می تواند به کروم، Opera، فایرفاکس و سایر مرورگرها راه یابد.

مهدی در مورد زمان احتمالی رفع این محدودیت توسط مایکروسافت، هیچ جزئیاتی ارائه نکرده است. آیا هنگامی‌که Bing در مرورگرهای دیگر در دسترس باشد از ChatGPT استفاده خواهید کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.