مشارکت مرسدس در یک پروژه فضایی خاص

مرسدس-میباخ به Space Perspective، اولین شرکت تجربه پرواز فضایی با انتشار کربن صفر در جهان پیوسته است تا به مشتریان خود یک سواری مجلل بدون آلایندگی ارائه دهد.

به گزارش تکناک، حرکت به سمت سفینه فضایی توسط وسایل نقلیه الکتریکی مرسدس میباخ انجام می شود.

پایدار، در دسترس و ایمن

 این شرکت‌ها سفینه‌ای که برای این سفرها استفاده می‌شود و به نام سفینه فضایی نپتون نامیده می شود را به عنوان در دسترس‌ترین، پایدارترین و ایمن‌ترین فضاپیمای روی سیاره زمین یا بالای سیاره زمین توصیف می‌کند. این بالون فضایی، از سیستم فرود رزرو و کپسول نپتون تشکیل شده است.

مشارکت مرسدس در یک پروژه فضایی خاص

کپسول سفینه فضایی نپتون در تمام طول پرواز از بلند شدن تا سقوط به بالون فضایی بسته می شود و منجر به یک پرواز ایمن و آرام بدون دردسر می شود.

علاوه بر این، بالون فضایی تنها با استفاده از هیدروژن تجدیدپذیر و بدون هیچ موتور آلاینده ای خود را به فضا می راند. این باعث می شود که تنها سفینه فضایی یا spacecraft (vehicle or machine designed to fly in space) بدون کربن در جهان لقب بگیرد. همچنین بالن برای سفر توسط مسافران مختلف با شرایط سلامتی متفاوت ایده آل است.

ما به جای پرواز کردن، با سرعت 12 مایل در ساعت به آرامی بالا می‌رویم و این تجربه را برای هر کسی که از نظر پزشکی برای پرواز با یک شرکت هواپیمایی تجاری مشکلی ندارد، در دسترس قرار می دهد. بالون یک فناوری اثبات شده است که برای چندین دهه توسط تیم در ماموریت هایی با ناسا و سایر سازمان های دولتی برای بلند کردن تلسکوپ های تحقیقاتی و سایر ابزار سنگین و حساس استفاده می شود.

این سفینه همچنین به چترهای قدرتمند مجهز شده است که می توانند فرود ایمن را در صورت بروز مشکل تضمین کنند. این چتر نجات توسط این شرکت با عنوان دارای 100 درصد موفقیت تبلیغ می شود.

این فضاپیما می تواند تا هشت مسافر را در صندلی های مجلل مجلل با مناظر خیره کننده در خود جای دهد. همچنین اتصال Wi-Fi وجود دارد به این معنی که مشتریان می توانند تصاویر زیادی را در زیر ارسال کنند و خانواده و دوستان خود را در مورد نحوه سفر خود به روز کنند.

مراکز فضایی از این پروژه پشتیبانی می کنند

مرسدس بنز در پروژه فضایی

 می‌توان برای لذت بیشتر از این سفرها تسهیلاتی ایجاد کرد. گیاهانی مانند اسطوخودوس، ریحان و رزماری برای تهیه نوشیدنی های خوشمزه در سفینه موجود هستند. اتاق همچنین به اندازه کافی جادار است که همه مسافران بتوانند بایستند و پرسه بزنند، نوشیدنی بنوشند و صحبت کنند در حالی که از مناظر باورنکردنی زمین لذت می برند.

در نهایت، سفینه فضایی نپتون می‌تواند از سایت‌های دریایی یا زمینی بلند شود زیرا این شرکت برای هر دو مجهز است. کشتی دریایی آنها ام اس وویجر نام دارد و می تواند فضاپیما را با خیال راحت و ایمن از دریا بازیابی کند.

ام اس وویجر اکنون برای پرتاب، بازیابی و عملیات بالون فضایی در کارخانه کشتی سازی کنراد تجهیز شده است. مطابق با پروتکل های زیست محیطی Space Perspective، این کشتی برای استفاده از سوخت زیستی کم کربن بازسازی شده است. وویجر به عنوان بخشی از پروازهای آزمایشی که اواخر سال 2023 از سر گرفته می شود، به اسکله می رسد و عملیات دریایی را آغاز می کند.

برای فرودهای زمینی، سفینه فضایی نپتون از فضاپیمای جایگزین شرکت در مرکز فضایی کندی در سواحل فلوریدا استفاده خواهد کرد و اطمینان حاصل می‌کند که فضاپیما از هر کجا که بخواهد از زمین بلند شود یا به زمین بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.