مشخصات آیپد پرو آینده اپل لو رفت

برخی منابع خبری فاش کرده اند آیپد پرو نسل بعدی با چیپ M3 و فناوری 3 نانومتر، پنل‌های OLED و صفحه کلید جادویی جدید عرضه می شود.

به گزارش تکناک، مارک گورمن، نویسنده بلومبرگ برخی اطلاعات جدید در مورد خط تازه طراحی شده آیپد پرو آینده را ارسال کرده اند.

مطابق انتظار، نسل جدید این تبلت‌های پرچمدار شامل یک مدل 11 اینچی و یک مدل 13 اینچی (در مقایسه با مدلهای فعلی 11 اینچی و 12.9 اینچی) خواهند بود و برای اولین بار از صفحه نمایش‌های OLED استفاده خواهند کرد. طبق گفته وی، شماره مدل‌ها J717، J718، J720 و J721 خواهند بود.

این گزارش می‌گوید که تبلت‌های آینده آیپد پرو توسط چیپ جدید M3 با فناوری 3 نانومتر از طرف اپل تغذیه خواهند شد که باعث سرعت بسیار بالای آنها خواهد شد. گورمن می گوید که به او گفته شده است که لوازم جانبی جدید Magic Keyboard با یک ترک پد بزرگتر عرضه خواهد شد. اندازه تراک‌پد در نسخه فعلی این لوازم جانبی به طور مکرر توسط کاربران مورد انتقاد قرار گرفته است. همچنین این لوازم جانبی باعث می‌شود آیپد پرو نسبت به نسخه فعلی صفحه کلید جادویی به شکلی بیشتر شبیه یک لپتاپ به نظر برسد.

تازه‌سازی آی‌پد پرو می‌تواند آتشی را در تجارت اپل روشن کند که از روزهای همه‌گیری به شدت کاهش یافته است. در آن زمان، همه، از مردی که در خانه کار می‌کرد تا بچه‌هایی که در خانه کلاس می‌رفتند، برای کار و استراحت به تبلت نیاز داشتند. در سه ماهه سوم مالی اپل، فروش آیپد 19.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

درآمد تولید شده توسط بخش آی پد اپل در طول سه ماه منتهی به ژوئن نتوانست به انتظارات وال استریت نزدیک شود. با سه ماهه مالی سوم سال گذشته نسبت داد که در آن زمان نسخه جدید آیپد ایر را عرضه کرد. اپل این موضوع را به مقایسه سخت با سه ماهه سوم مالی خوب که در سال گذشته و هنگام انتشار آخرین نسخه iPad Air گزارش کرد، مقصر دانست.

مصرف‌کنندگان به همان اندازه که تلفن‌های همراه خود را به‌روزرسانی می‌کنند، نیاز فوری به به‌روزرسانی تبلت خود نمی‌بینند و تلفن‌های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ (همراه با تلفن‌های تاشو به شکل کتاب) تقاضا برای محصول را کاهش می‌دهند. اپل به‌عنوان خالق این دسته، همچنان 37 درصد سهم بازار را در اختیار دارد و آی‌پد همچنان پرفروش‌ترین تبلت است.

در سال 2018، اپل ویدئویی را منتشر کرد که در آن پنج دلیل را فهرست می‌کند که چرا آی‌پد پرو می‌تواند کامپیوتر بعدی شما باشد. شاید این نظر در آن زمان برای برخی افراد معتبر بوده باشد. شش سال بعد، با عرضه مدل‌های آیپد پرو 2024، احتمالاً حتی بیشتر از این میزان مصرف‌کنندگان قادر خواهند بود آیپد پرو را به عنوان کامپیوتر جدید خود انتخاب کنند. اما تا تبدیل شدن آیپد پرو به کامپیوتر بعدی همه، راه زیادی در پیش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.