مشخصات جالب گوشی MIX FOLD3 شیائومی

شایعات مربوط به مشخصات گوشی تاشو Mix Fold3 شیائومی مدتی است در جریان است، اما امروز با توجه به افشای اطلاعاتی جدید، تصاویر واضح تری از آن منتشر شده است.

به گزارش تکناک ،طبق گزارش‌های قبلی Mix Fold3 شیائومی به عنوان جانشین Mix Fold2 شیائومی که به دلایلی هرگز به بازار جهانی نرسید، عرضه خواهد شد. امیدواریم این بار با توجه به حضور دستگاه‌های تاشو متنوع در بازار این اتفاق رخ دهد و دستگاه جدید عرضه شود.

در این بین، آنر نیز Honor Magic Vs خود را به بازار جهانی عرضه کرده‌است، بنابراین دلیلی برای عقب ماندن شیائومی وجود ندارد.

طبق شایعات Mix Fold3 شیائومی ویژگی های بسیار جالبی مانند دوربین پریسکوپ را به همراه دارد. با توجه به اطلاعات فاش شده، این گوشی تاشو شیائومی دارای سه دوربین در پشت شامل دو لنز تله فوتو خواهد بود. یکی از آنها از زوم اپتیکال استاندارد 3.2 برابری و دیگری از لنز پریسکوپ با زوم 5 برابری پشتیبانی خواهد کرد.

در صورت صحت این شایعات، این یک ارتقاء قابل توجه در دنیای دستگاه‌های تاشو خواهد بود. در حال حاضر نه گلکسی Z Fold 4 و نه Huawei Mate Xs 2 شامل چنین فناوری در دستگاه تاشو خود نمی‌شوند. البته باید دید سامسونگ در دستگاه تاشو بعدی خود چه چیزی ارائه خواهد کرد.

نمایشگر دستگاه Mix Fold3 شیائومی می تواند مانند مدل قبلی خود متشکل از یک صفحه نمایش تاشو 8.02 اینچی 2K AMOLED باشد. در این صورت قطر صفحه نمایش بیرونی باید 6.56 اینچ باشد و هر دو رفرش ریت 120 هرتز خواهند داشت.

طبق مشخصات منتشر‌شده پیشین Mix Fold3 شیائومی، به نظر می‌رسد این گوشی از پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود و با یک شارژر سریع 67 واتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم 50 واتی همراه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.