مشخصات جدیدترین سرفیس مایکروسافت قبل از رونمایی لو رفت

مایکروسافت هفته آینده یک رویداد ویژه در شهر نیویورک برگزار می‌کند و به نظر می‌رسد که مشخصات یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های سرفیس مایکروسافت که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده ، فاش شده است.

به گزارش تکناک و طبق گزارش  WinFuture لپ تاپ Surface Laptop Studio 2 که هفته آینده معرفی خواهد شد، شامل  برخی ارتقاءهای خوشایند در قالب پردازنده های نسل 13 اینتل، پردازنده گرافیکی RTX 4060 انویدیا، اسلات کارت microSD و درگاه USB-A خواهد بود

به نظر می‌رسد که طراحی Surface Laptop Studio 2 مشابه نسخه اصلی خواهد بود. این لپ تاپ با نمایشگری که به سمت جلو کشیده می‌شود از حالت لپ‌تاپ به تبلت تغییر می کند (یا آن چیزی که مایکروسافت آن را حالت استودیو می‌نامد).

به نظر می‌رسد مایکروسافت در تلاش است تا برخی از نقاط ضعف مدل اصلی را، با قرار دادن پردازنده‌های نسل 13 اینتل درون دستگاه، همراه با یک شیار کارت microSD جدید و یک درگاه USB-A برطرف کند.

در حالی که مدل اصلی با پردازنده گرافیکی RTX 3050 Ti برای مدل‌های برتر عرضه شده بود، WinFuture گزارش می‌دهد که مشخصات برتر برای Surface Laptop Studio 2 شامل یک پردازنده گرافیکی RTX 4050 یا 4060 و تا 64 گیگابایت حافظه RAM خواهد بود.

اگر این اطلاعات دقیق باشد، این اولین دستگاه سرفیس خواهد بود که با 64 گیگابایت حافظه RAM عرضه می‌شود. همچنین یک مدل پایه از Surface Laptop Studio 2 وجود خواهد داشت که شایع شده است با پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe عرضه میشود. WinFuture می‌گوید که فروش رسمی Surface Laptop Studio 2 از تاریخ 3 اکتبر آغاز می شود.

همچنین انتظار می رود که مایکروسافت هفته آینده یک Surface Go 4 را با پردازنده Intel N200 معرفی کند، اما هنوز عکس هایی از این دستگاه به بیرون درز نکرده است. تصاویر بازاریابی سرفیس لپ تاپ گو 3 به بیرون درز کرده است، و به نظر بسیار شبیه به سرفیس لپ تاپ گو 2 موجود است. شایعه شده است که مدل جدید با پردازنده های نسل 12 اینتل عرضه می شود و همچنین در اوایل اکتبر در دسترس خواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.