کیف پول جدید تلگرام در بلاک چین TON خبرساز شد

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام شبکه TON را به عنوان بلاک چین انتخابی خود برای زیرساخت Web3 تایید کرده است و آن را در رابط کاربری اپلیکیشن ادغام خواهد کرد.

به گزارش تکناک، ارزش Toncoin (TON)، توکن بومی بلاک چین، پس از انتشار اخبار افزایش یافت و در 30 دقیقه 6.5 درصد افزایش یافت.

کیف پول Web3 ساخته شده توسط TON که در حال حاضر به عنوان یک ربات مستقل در تلگرام در دسترس است و دارای 3 میلیون کاربر ثبت نام شده است، در حال ادغام در برنامه است و از طریق تنظیمات برای همه 800 میلیون کاربر در دسترس خواهد بود.

بنیاد TON در ایمیلی اعلام کرد که نسخه ای به نام TON Space برای همه کاربران تلگرام در خارج از ایالات متحده آمریکا ارائه می شود.

تلگرام با راه‌اندازی اخیر یک کیف پول خود-نگهدار در شبکه TON، توجه زیادی را جلب کرده است. این کیف پول یک رابط کاربری دوستانه و ویژگی‌های اضافی ارائه می‌دهد.

این ویژگی‌ها شامل شارژ آسان با کارت بانکی، انتخاب ارز مورد علاقه و خرید و معامله بدون دردسر رمزارز است. ، این کیف پول  قدرت گرفته از بلاکچین TON، که به معاملات سریع و پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) شناخته می‌شود یک تجربه بی‌نقص برای کاربر را تضمین می‌کند.

یکی از ویژگی‌های برجسته، TON Space است که به کاربران امکان می‌دهد رمزارز ارسال و دریافت کنند، نام‌های کاربری Telegram را مدیریت کنند و وظایف مرتبط با DNS را انجام دهند. علاوه بر این، کیف پول شامل یک بازار P2P برای معامله آسان بین رمزارز و ارزهای ملی است.

با ادغام این کیف پول، بنیاد TON هدف دارد تا حدود 30 درصد کاربران فعال را در طی 3-5 سال آینده به بلاکچین TON بیاورد. این اقدام، دیدگاه گسترده‌تر TON را در ترویج فناوری Web3 حمایت می‌کند.

جان هایمن، مدیر سرمایه‌گذاری ارشد Telegram در یک بیانیه گفت. ما حقوق مالکیت دیجیتال را در دست کل پایگاه کاربری خود قرار می‌دهیم، همچنین در پروژه‌های TON ابزارهای مورد نیاز را برای دسترسی به مخاطبان ما در بزرگترین همکاری Web3/Web2 که تا به حال وجود داشته است، فراهم می‌کنیم.

Telegram ، که پیام رسان محبوب بین طرفداران رمزارزها است، تاریخچه‌ای طولانی در بلاکچین دارد که به عنوان یک پروژه داخلی در سال 2018 شروع شد. تلگرام در ماه آگوست 2020 پس از اقدامات قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) که ادعا می‌کرد این شرکت اوراق بهادار ثبت نشده‌ای را به فروش می‌رساند، توسعه آن را متوقف کرد. این پروژه در سال بعد توسط اعضای جامعه، که بنیاد TON را برای زنده نگه داشتن آن تشکیل دادند، ادامه پیدا کرد.

هیمن در مصاحبه ای گفت، TON یک “سازمان غیرمتمرکز کاملا مجزا” باقی خواهد ماند. او گفت: “Telegram بر روی ارائه یک پلتفرم پیام رسان فوق العاده تمرکز خواهد کرد. این برنامه وارد وب 3 نمی شود، اما ارزش Web3 را برای کاربران خود به رسمیت می‌شناسد.”

بر اساس داده‌های CoinMarketCap Toncoin یازدهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار حدود 6.6 میلیارد دلار است. ارزش Toncoin در 24 ساعت گذشته 13 درصد افزایش یافته و به 1.91 دلار رسیده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.