مشخصات پهپاد جدید DJI Avata 2 قبل از رونمایی رسمی فاش شد

براساس گزارش‌های تازه، مشخصات پهپاد جدید DJI Avata 2 و عینک DJI Goggles 3 پیش از رونمایی رسمی در فضای مجازی فاش شده‌اند.

به‌گزارش تک‌ناک، مشخصات پهپاد جدید DJI Avata 2 و عینک DJI Goggles 3 قبل از رونمایی رسمی فاش شدند.

تصاویر منتشرشده ویژگی‌های هیجان‌انگیزی را در‌مقایسه‌با نسل‌های پیشین آشکار می‌کنند؛ از‌جمله باتری حجیم‌تر و حسگرهای بزرگ‌تر و دوربین‌های پیشرفته‌‌تر که احتمالاً به کاربران امکان می‌دهند تا تصاویر را ا‌زطریق هدست نمای اول شخص (FPV) تجربه کنند.

تصویر زیر را @Quadro_News به‌اشتراک گذاشته است و نشان می‌دهد که پهپاد جدید بخش زیادی از طراحی اسکلت اصلی را کنار گذاشته است و از پروانه‌های سه‌پره‌ای و باتری‌های کاملاً جدیدی استفاده می‌کند که به‌نظر می‌رسد اکنون کاملاً درون قاب قرار گرفته‌اند.

با‌این‌حال، عینک‌ DJI Goggles 3 جذاب‌تر است. به‌نظر می‌رسد این عینک‌ها دو دوربین در جلو دارند که احتمالاً برای دید عبوری استفاده می‌شوند و تکیه‌گاه لولایی پیشانی نیز برای بالا‌بردن عینک در زمان استفاده‌نکردن وجود دارد. این افشاگری به‌صراحت نگفته است که آن‌ها برای چه کاری هستند؛ اما عینک‌های FPV معمولاً محیط شما را مسدود می‌کنند؛ مگر اینکه به‌طور کامل هدست را بردارید.

طبق برگه مشخصات ادعایی که در برخی از کانال‌های تلگرام چینی در حال دست‌به‌دست‌شدن است، Avata 2 درحدود ۴۵۸ گرم وزن خواهد داشت و ممکن است حسگر CMOS بزرگ‌تر 1/1.3 اینچی درمقایسه‌با نسخه 1/1.7 اینچی استفاده‌شده در نسخه قبلی داشته باشد.

پهپاد آواتا به‌طور بالقوه نور بیشتری جذب می‌کند. مشخصات دوربین به‌غیر از ضبط 1080p با سرعت 240 فریم‌برثانیه، احتمالاً برای فیلم‌برداری اسلوموشن نرم‌تر از مدل قبلی 120 فریم‌برثانیه، تقریباً یکسان به‌نظر می‌رسد. همچنین، گزارش شده است که Avata 2 از باتری حجیم‌تر 50/1 وات‌ساعت درمقایسه‌با باتری 35/7 وات‌ساعتی به‌کاررفته در نسخه قبلی استفاده می‌کند.

در همین حال، مشخصات فاش‌شده Goggles 3 نشان می‌دهد که این عینک با باتری 17/64 وات‌ساعتی تقریباً معادل باتری نسل قبلی خود کار می‌کند؛ اما وزن 420 گرمی آن بسیار بیشتر از وزن 290 گرمی مدل‌های قدیمی است.

DJI هنوز رسماً هیچ‌یک از این محصولات را معرفی نکرده است؛ بنابراین، باید منتظر بمانیم تا صحت این افشاگری‌ها را در‌کنار تاریخ انتشار رسمی و قیمت‌گذاری آن‌ها تأیید کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.