مشخصات گلکسی بوک 3 سامسونگ لو رفت

برخی خبرها می گوید رندرها و فهرست مشخصات بیشتری از گلکسی بوک 3 آینده سامسونگ، از اسناد رسمی و مربوط به بازاریابی آن استخراج شده است.

برخی خبرها می گوید رندرها و فهرست مشخصات بیشتری از گلکسی بوک 3 آینده سامسونگ، از اسناد رسمی و مربوط به بازاریابی آن استخراج شده است.

به گزارش تکناک، گلکسی‌بوک ۳ اولترا یک دستگاه فوق‌العاده با گرافیک RTX 4070 و صفحه نمایش 16 اینچی AMOLED خواهد بود و با وجود نام اولترا، خریداران بالقوه باید بدانند شاهد بریدگی نمایشگر موجود در تبلت گلکسی‌تب S8  اولترا نخواهند بود.

در همین حال، گلکسی‌بوک ۳ 360 یک لپ تاپ متغیر 2 در 1 با صفحه نمایش لمسی و پشتیبانی از قلم S است.

همچنین شامل صفحه نمایش AMOLED ، در ابعاد کوچکتر 13.3 اینچ می‌شود. این دستگاه دارای تراشه گرافیکی Intel Iris XE به جای Nvidia RTX است.

تایید دوباره مشخصات گلکسی بوک 3 ۳ اولترا

گلکسی بوک 3 اولترا 16 اینچی دارای صفحه‌کلید تمام صفحه‌ است. نکته مثبت آن وجود صفحه کلید گسترده است. اما این مساله هنگام تایپ زیاد، به معنی استفاده بیشتر از سمت سمت چپ نوت‌بوک و عدم قرار‌گیری تاچ پد در مرکز است.

لیست ظاهر شده‌ از مشخصات کامل آن همراه با رندرهای بالا (از @GaryeonHan)، فوق‌العاده بودن گلکسی‌بوک ۳ اولترا از نظر سخت‌افزار را تأیید می‌کند. این دستگاه دارای پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core I9، 32 گیگابایت حافظه LPDDR5، یک ترابایت NVMe SSD و کارت گرافیک Nvidia RTX 4070 GDDR6 8 گیگابایتی است.

طراحی و مشخصات گلکسی بوک 3 360

گلکسی بوک 3 360 دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی AMOLED، CPU نسل سیزدهم Core i5 اینتل، 16 گیگابایت رم LPDDR5، 256 گیگابایت حافظه NVMe و پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe است.

با توجه به ابعاد کوچک‌تر گلکسی بوک 3 360، صفحه‌کلید آن تمام صفحه نیست و استفاده از آن برای تایپیست‌های در حال حرکت راحت‌تر است. علیرغم عدم وجود صفحه کلید اعداد، گلکسی‌بوک ۳ 360 باز‌هم شامل تاچ پد مرکزی نمی‌شود و تاچ‌پد آن بیشتر به سمت چپ متمایل است که از مزیت‌های طراحی آن محسوب نمی‌شود.

به عنوان یک لپ تاپ متغیر، از گلکسی بوک 3 می توان به شکل یک نوت بوک معمولی یا یک تبلت ویندوزی با پشتیبانی از قلم S استفاده کرد.

سایر مشخصات، و زمان انتشار سری گلکسی بوک ۳

سایر مشخصات موجود در هر دو مدل گلکسی بوک ۳ شامل Smart Amp، دو بلندگوی 5W تنظیم شده توسط AKG، Dolby Atmos، دوربین وب 1080p، Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.1 می‌شود. و طبق انتظارات، سری گلکسی بوک 3 از اتصال یکپارچه‌تری با دستگاه های تلفن همراه سامسونگ از جمله گوشی های هوشمند، تبلت ها و ساعت های هوشمند بهره می برد. همچنین برخی از برنامه ها و خدمات خاص سامسونگ مانند Samsung Notes، Quick Share، Bixby و Gallery را ارائه می دهد.

رویداد Unpacked سامسونگ نزدیک است و سری گلکسی بوک 3 در 1 فوریه رونمایی خواهد شد. قیمت آنها هنوز مشخص نیست، اما مشتریان می توانند لپ تاپ را به صورت آنلاین رزرو کنند و 50 دلار به صورت اعتبار سامسونگ کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.