مشخصات جدیدترین گوشی وان پلاس اعلام شد

گوشی OnePlus Nord 3 ممکن است با مدیاتک Dimensity 8100 یا Dimensity 8200 عرضه شود که گزینه دوم جایگزین بهتر و جدید ترین مدل از تراشه‌های تایوانی است.

به نظر می رسد وان پلاس به جای عرضه گوشی میان رده جدید در سال 2022، نسخه جدیدی از OnePlus Nord را ارائه خواهد کرد.

به گزارش تکناک، با این حال، با افشای مجموعه ای از مشخصات آن، این مدل جدید تفاوت چشمگیری با دیگر دستگاه‌های میان‌رده ندارد و به نظر می‌رسد این شرکت قصد عرضه OnePlus 11R با وجود محدودیت آن به عنوان بهترین دستگاه مقرون به صرفه مجموعه خود را دارد.

مشخصات ادعایی ONEPLUS NORD 3

این اطلاعات جدید تأیید نشده اند، اما طبق گفته دیبایان روی(Gadgetsdata)، گوشی OnePlus Nord 3 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و رفرش ریت 120 هرتز خواهد بود.

به گفته این منبع همچنین شایعات مربوط به نمایشگر 1.5K، یا همان پنل‌های 1440p، نادرست هستند. این گوشی در واقع با وضوح خوب و قدیمی 1080p عرضه خواهد شد.

گوشی OnePlus Nord 3 ممکن است با مدیاتک Dimensity 8100 یا Dimensity 8200 عرضه شود که گزینه دوم جایگزین بهتر و جدید ترین مدل از تراشه‌های تایوانی است. این چیپست با پردازشگر 5 نانومتری و هسته های بزرگ ARM Cortex-A78 بسیار با کیفیت است. با توجه به عدم برابری این دستگاه با آخرین پیشنهادات دنیای ARMv9، یک گوشی میان رده محسوب می‌شود.

برخی از مشخصات موجود در حد حدس و گمان هستند. پردازنده یکی از این موارد و باتری نیز مورد دیگر است. این افشا اطلاعات به باتری 4500 تا 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره دارد. بنابراین به احتمال زیاد، OnePlus Nord 3 با شارژ سریع 100 واتی عرضه خواهد شد.

از نظر دوربین، گوشی OnePlus Nord 3 شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS خواهد شد. همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای عکس های فوق عریض و یک حسگر تزئینی نیز وجود خواهد داشت و برای سلفی و تماس های ویدیویی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را به همراه خواهد داشت.

OnePlus Nord CE 3

با وجود نمایشگر کوچکترOnePlus Nord 3، این دستگاه در جایگاه بالاتری نسبت به OnePlus Nord CE 3 قرار می گیرد.

این دستگاه شامل صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Full HD+ با ریفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد بود و به نظر می رسد برگرفته از Realme 10 Pro است. بنابراین احتمالا شامل یک پنل LCD به همراه تراشه اسنپدراگون 695 با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این گوشی یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی تزئینی دارد.

هنوز هیچ جدول زمانی مشخصی برای عرضه OnePlus Nord 3 یا OnePlus Nord CE 3 وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.