گوشی های گلکسی اس 23 اولترا مشکل وای‌فای دارند

گلکسی اس 23 اولترا ،گوشی پرچمدار شرکت سامسونگ و رقیب اصلی گوشی آیفون 14 با مشکل وایفای مواجه است.

به گزارش تکناک، بر این اساس اینترنت گوشی های گلکسی اس 23 اولترا وقتی این گوشی ها به وایفای متصل می شوند قطع می شود. پیش از این چند باگ و یک مشکل صفحه نمایش گوشی های سری
Samsung Galaxy S23 (series of Android smartphones, mobile computing device and Android applications) قبلا گزارش شده است.

با توجه به پست های متعدد در Reddit و انجمن کاربران سامسونگ،گوشی گلکسی اس 23 اولترا دارای مشکل اتصال وایفای است. به نظر می رسد گوشی بدون دسترسی به اینترنت به وایفای متصل می شود.در مواردی هم اینترنت به فاصله کمی بعد از وصل شدن قطع می شود. اکثر کاربران می گویند که Galaxy S23 Ultra تنها دستگاهی است که این مشکل را دارد و سایر دستگاه های S23  به خوبی کار می کنند.

تئوری رایج این است که این مشکل تنها در صورت داشتن روتر WiFi 6 ایجاد می شود. WiFi 6 یا 802.11ax نسل جدیدی از فناوری بی سیم است و ناگفته نماند که همه افراد روتر WiFi 6 ندارندو بسیاری هنوز از روترهای استاندارد قدیمی تر استفاده میکنند.

گوشی های گلکسی اس 23 اولترا مشکل وای‌فای دارند

غیرفعال کردن وای فای 6 و پروتکل رمزگذاری WPA3 این مشکل را برای برخی از کاربران برطرف کرده است. بازنشانی کارخانه(Factory Reset) نیز مشکل برخی از دارندگان Galaxy S23 Ultra را حل کرد. یکی از کاربران پیشنهاد کرد که آدرس MAC تصادفی را غیرفعال کنید و به MAC تلفن تغییر دهید.

ظاهراً سامسونگ از این مشکل آگاه است و در حال کار بر روی رفع آن است. ظاهراً یکی از نمایندگان سامسونگ به یکی از کاربران Reddit گفته است که به‌روزرسانی بعدی این مشکل را برطرف می‌کند. در زمان رسیدن به‌روزرسانی، کاربران اولیه Galaxy S23 Ultra نمی توانند گوشی های خریداری شده را پس دهند زیرا بروز رسانی بعدی بعد از اتمام موعد فرصت پس دادن گوشی است. در حال حاضر، کاربران آسیب دیده باید به استفاده از اینترنت اپراتور تلفن همراه خود تکیه کنند.

دقیقاً مشخص نیست که چه تعداد از گوشی ها این مشکل را دارند، اما به نظر می رسد تعداد آنها کم نباشد، برخی از کاربران می گویند که مشکل را در چندین گوشی مشاهده کرده اند.

گوشی های جدید اغلب دارای اشکال هستند، بنابراین این چیز غیرعادی نیست و بعید است که از تبدیل شدن گلکسی اس 23 اولترا به یکی از برترین گوشی های سال جلوگیری کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.