معرفی اسکوتر برقی افرود AUSOM LEOPARD

به دنبال یک اسکوتر برقی هستید که برای برخی از عملکردهای افرود نیز ساخته شده باشد؟ باید بگوییم روز خوش شانسی شماست، زیرا چنین مدلی در فروشگاه Geekbuying عرضه می شود.

به گزارش تکناک، Ausom Leopard قطعا یک اسکوتر برقی است که ارزش توجه شما را دارد. این اسکوتر با قیمت نازل خود باید برای خیلی ها جذاب باشد. بنابراین اگر یک اسکوتر برقی در کلاس جهانی را برای ترافیک شهری و خارج از جاده لازم دارید، این وسیله می تواند انتخاب شما باشد.

این اسکوتر با یک ترکیب رنگ مشکی و زرد شیک در دسترس است، بنابراین از سایرین متمایز است. نمای ظاهری این اسکوتر فوراً ویژگی های آفرود آن را تأیید می کنند. لاستیک‌های حرفه‌ای بزرگ 10 در 3.15 اینچی برای سواری افرود ساخته شده‌اند و راحت‌تر به جاده می‌چسبند. Leopard همچنین دارای سیستم تعلیقی است که برای جاده های ناهموار بسیار مناسب میباشد. به لطف صندلی جدا شدنی و میله ارتفاع قابل تنظیم، می توانید اسکوتر برقی را مطابق میل خود تنظیم کنید.

بازیگر قوی در افرود

با استفاده از موتور قدرتمند 1000 واتی می توانید به سرعت 34 مایل در ساعت دست پیدا کنید و اسکوتر می تواند از تپه های شیب دار با زاویه 25٪ بالا برود. برد کروز 52 مایلی نیز ، به لطف ظرفیت باتری جامد 20.8Ah بسیار قابل توجه است. ایمنی سواری شما توسط سیستم ترمز الکترونیکی و ترمز دیسکی، در کنار سیستم روشنایی سراسری با 6 چراغ تضمین شده است. این اسکوتر قابلیت تاشوندگی نیز دارد، بنابراین به راحتی می توانید آن را نگه داری کرده یا جابجا کنید. یک صفحه نمایش LCD خوب نیز برای نمایش تمام اطلاعات مهم برای سواری شما وجود دارد.

قیمت تبلیغاتی Ausom Leopard برای مدت محدود در  Geekbuying، 899.99 دلار می باشد. بنابراین اگر علاقه مند هستید، تردید نکنید و یکی را انتخاب کنید، زیرا تبلیغات فقط 10 روز دیگر به پایان می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.