معرفی تبلت قدرتمند و جدید Pad 6 Max شیائومی

برند چینی شیائومی به طور رسمی اعلام کرده است که تبلت جدید خود را در تاریخ 23 مرداد ماه عرضه خواهد کرد.

به گزارش تکناک، امروز، شرکت یک پوستر جدید منتشر کرده است که برخی از ویژگی‌های این دستگاه را نشان می‌دهد.

پوستر نشان می‌دهد که Pad 6 Max از Xiaomi Free Workbench، برنامه WPS Office PC for Pad و صفحه کلید هوشمند جدید پشتیبانی می‌کند. شرکت اعلام می‌کند که با استفاده از برنامه WPS Office PC for Pad، Xiaomi Pad 6 Max به”بازدهی بالای قابل مقایسه با نسخه رایانه ای WPS” دست می یابد.

برنامه‌های آفیس مانند PPT، اکسل و ورد همگی قابل اجرا بر روی Pad 6 Max هستند. پوستر همچنین نشان می‌دهد که Xiaomi Free Workbench از همکاری چهار پنجره پشتیبانی می‌کند. اندازه پنجره‌ها بدون نیاز به تغییر مکان قابل تنظیم است. یک بیانیه رسمی از شرکت نیز بیان می‌کند که این ویژگی “می‌تواند امکان اجرای PPT و بررسی اطلاعات به طور همزمان را فراهم کند؛ امکان خواندن اسناد و پاسخ به ایمیل‌ها به طور همزمان” را فراهم می‌کند.

معرفی عملکرد “XIAOMI FREE WORKBENCH

Xiaomi Free Workbench یک ابزار بهره‌وری و یک جریان کار آسان برای کاربران است. عملکرد “Free Workbench” یک فضای کاری ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند برنامه‌ها و فایل‌های خود را سفارشی‌سازی و سازماندهی کنند. در داخل این فضا، کاربران می‌توانند تمام برنامه‌ها و فایل‌ها را به دلخواه خود قرار دهند. برخی از ویژگی‌ها عبارتند از:

لایه بندی برنامه سفارشی

با عملکرد “Free Workbench”، کاربران آزادی دارند تا برنامه‌های خود را به گونه‌ای که با جریان کار خود سازگار است، تنظیم کنند. آن‌ها می‌توانند چندین پنجره برنامه ایجاد کرده، آن‌ها را تغییر اندازه دهند و در هر نقطه‌ای روی صفحه قرار دهند. این امکان را برای انجام چند وظیفه به طور همزمان و دسترسی آسان به برنامه‌هایی که معمولاً استفاده می‌شوند، فراهم می‌کند.

مدیریت فایل آسان شد

تبلت Xiaomi Pad 6 Max با عملکرد “Free Workbench” همچنین مدیریت فایل را ساده‌تر می‌کند. کاربران می‌توانند به راحتی فایل‌ها و پوشه‌های خود را سازماندهی کنند و از طریق آنها به سند‌های مهم دسترسی پیدا کنند. این تبلت واسط کاربری کاربرپسندی برای مرور فایل ارائه می‌دهد. همچنین، گزینه‌های مختلفی برای سازماندهی فایل ارائه می‌کند، مانند ایجاد پوشه‌ها، تغییر نام فایل‌ها و جابجایی فایل‌ها بین پوشه‌ها.

ابزارهای بهره وری در نوک انگشتان شما

عملکرد “Free Workbench” در تبلت Xiaomi Pad 6 Max شامل مجموعه‌ای از ابزارهای بهره‌وری می‌شود. این ابزارها می‌توانند کارآیی را افزایش دهند. کاربران می‌توانند به ابزارهایی مانند برنامه‌های یادداشت برداری، برنامه‌های تقویم و برنامه‌های مدیریت وظایف مستقیماً از میز کار دسترسی پیدا کنند. این باعث می‌شود که نیاز به تغییر بین برنامه‌های مختلف برطرف شود. همچنین، این امکان را برای جریان کاری  یک پارچه و بسیار آسان فراهم می‌کند.

مزایای عملکرد “FREE WORKBENCH

عملکرد “FREE WORKBENCH” در تبلت Xiaomi Pad 6 Max چندین مزیت برای کاربران ارائه می‌دهد:

  1. بهبود بهره‌وری: فضای کاری سفارشی و دسترسی آسان به ابزارهای بهره‌وری، کاربران را قادر می‌سازد به طور موثرتر و کارآمدتر کار کنند.
  2. جریان کاری ساده‌تر: با قابلیت تنظیم برنامه‌ها و فایل‌ها بر اساس ترجیحات شخصی، کاربران می‌توانند جریان کاری را بر اساس نیازهای خود ایجاد کنند که منجر به یک فرآیند کاری روان‌تر و سازماندهی شده‌تر می‌شود.
  3. تقویت چند وظیفه‌ای: عملکرد “Free Workbench” به کاربران اجازه می‌دهد تا در یک زمان چندین پنجره برنامه را باز داشته باشند. این باعث می‌شود که تغییر بین وظایف و برنامه‌های مختلف آسان‌تر شود.
  4. ساده‌سازی مدیریت فایل: قابلیت مدیریت فایل در تبلت Xiaomi Pad 6 Max، سازماندهی و پیدا کردن فایل‌ها را آسان می‌کند و به کاربران زمان و زحمت بیشتری می‌دهد.

کلام پایانی

تبلت Xiaomi Pad 6 Max با عملکرد “Free Workbench” خود تبلتی قدرتمند و چند منظوره خواهد بود. این دستگاه بهبود بهره‌وری را هدف قرار داده است و به کاربران تجربه‌ای یک پارچه در کار ارائه می‌دهد. با فضای کاری سفارشی، مدیریت آسان فایل و دسترسی به ابزارهای بهره‌وری، تبلت Xiaomi Pad 6 Max یک دستگاه است که می‌تواند کارایی جریان کار را بهبود بخشد. برای هر کسی که حرفه‌ای، دانشجو یا کاربر عادی است، تبلت Xiaomi Pad 6 Max قول می‌دهد به نیازهای کاربران پاسخ دهد. در رونمایی از این دستگاه، شرکت بیشتر درباره ویژگی “Free Workbench” را فاش خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.