معرفی جدیدترین نرم افزارهای ویدیویی در رویداد IBC 2023

شرکت های بزرگ و مطرح با ارائه به‌روزرسانی‌های برتر برای نرم‌افزارهای ویدئویی و صوتی محبوب خود در روز نخست رویداد IBC 2023، همه را شگفت‌زده کرده اند.

به گزارش تکناک، برای نمونه Premiere Pro، After Effects و Frame.io ارتقاء‌های بزرگی در زمینه هوش مصنوعی دریافت می‌کنند تا کار را آسان‌تر کرده و خروجی بیشتری را فراهم کنند.

هوش مصنوعی صدا را در ADOBE PREMIERE PRO تقویت می کند

اکنون Adobe Premiere Pro شامل قابلیت Enhance Speech مبتنی بر هوش مصنوعی است. این قابلیت می‌تواند صدای ضبط شده ناخوشایند را به صدای بسیار خوبی تبدیل کند. این ابزار نویز را کاهش می‌دهد و اسلایدری برای تنظیم دقیق صدا فراهم می‌کند. علاوه بر این، ابزار Audio Category Tagging قادر است کلیپ‌هایی را که حاوی گفتار، موسیقی، افکت یا نویز پس زمینه هستند، شناسایی کند و ویرایش را آسان‌تر کند.

After Effects اکنون از یک فضای کار سه بعدی واقعی پشتیبانی می کند

After Effects اکنون شامل یک فضای سه‌بعدی واقعی است که وارد کردن مدل‌های سه‌بعدی و اعمال افکت‌های نورپردازی واقع‌گرایانه را ممکن می‌سازد. نورپردازی بر اساس تصویر، ادغام مدل‌ها در صحنه را آسان می‌کند و ابزار Roto Brush بهبود یافته، جداسازی اشیاء پیچیده را ساده‌تر می‌کند.

عملکرد برندهای دیگر

Frame.io، یک نرم‌افزار بررسی ویدئو برتر، قابلیت Storage Connect را معرفی می‌کند که به مشتریان بزرگ کمک می‌کند به AWS S3 متصل شوند. به‌علاوه، Comparison Viewer به شما امکان می‌دهد دارایی‌ها را در کنار هم ببینید و بررسی ها را بهتر می‌کند.

Burano جدیدترین نسخه اضافه شده به مجموعه دوربین های سینمای دیجیتال پیشرفته سونی CineAlta است. این دوربین دارای یک سنسور است که با علم رنگی Venice 2 همخوانی دارد. Burano  برای کاربران تک و گروه‌های کوچک مناسب است. این دوربین دارای پایداری درون‌بدنی و یک فیلتر ND برقی کوچک است.

Sennheiser میکروفون MKH 8030 RF را معرفی می‌کند. این میکروفون با الگوی فیگور ۸ و با گزینه‌های استریو، قوی در جلوگیری از نویز و برای بسیاری از وظایف صوتی مناسب است.

Imagine نیز سیستم مدیریت منحصر به فرد Magellan Connect را به نمایش می‌گذارد. این پیشرفت، مسیریابی و ارتباطات صاف و متصل برای سیگنال‌ها را ، بدون توجه به اینکه آیا آنها در محل شروع یا به پایان برسند یا در فضای ابری، فراهم می‌کند.

INFiLED سری Studio: سیستم LED برای پخش، XR و تولید مجازی را نشان می‌دهد. این سیستم با تضادهای جسورانه، روشنایی، رنگ‌های دقیق و سطحی مقاوم در برابر تابش، ایده‌های حرفه‌ای را در افراد القا می‌کند.

Genelec’s Ref 9320A شرکت Genelec به سرویس مانیتور صوتی Unio متصل می‌شود. Unio دارای اسپیکرهای فعال هوشمند Genelec، نرم‌افزار کالیبراسیون GLM 5.0 و Aural ID 2.0 برای بررسی اسپیکرها و هدفون در اتاق است.

مشارکت در شکل دهی مجدد بخش

Grabyo و Magnifi در یک همکاری قدرتمند، برای فرآیند ویدئویی متمرکز بر انسان همکاری می‌کنند. این به تولیدکنندگان ورزشی کمک می‌کند تا برش‌های زنده بازی‌ها را کات کنند و به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، Net Insight و MediaKind در همکاری با یکدیگر از پلتفرم MoMe برای به اشتراک گذاری و تحویل پخش فضای ابری استفاده می‌کنند. این ترکیبی از CE1 و RX1 با سیستم ابری Nimbra Edge شرکت Net Insight تضمین می‌کند که کیفیت و سرعت مورد نیاز برای استفاده‌های سنگین فراهم شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.