معرفی طرح مفهومی پیکاپ کمپر ایسوزو

همان‌قدر که کاروان‌های بزرگ، مجلل و پر از امکانات رفاهی می‌توانند جالب باشند، یک کمپر ساده و سبک وزن با اجزای مدولار چیز زیبایی به نظر می رسد.

به گزارش تکناک، ایسوزو بریتانیا یکی از این موارد را یک سال پیش با پیکاپ AT35 Basecamp به نمایش گذاشت که به اجزای استثنایی مانند آشپزخانه ARB، چاقوی ارتش سوئیس و چادر سقفی تاشو Skycamp (RTT) iKamper تجهیز شده بود. اکنون ایسوزو با ARB UK همکاری کرده است تا آن پیکاپ کمپر را به روز رسانی و ارتقا دهد و حاصل این همکاری وانت کمپر  D-Max V-Cross جدید “Expedition Edition” است.

نسخه جدید پیکاپ کمپر ایسوزو بر اساس یک پیکاپ D-Max به سبک روزمره‌ است. این وانت کمپر دارای یک چادر سقفی جمع شونده با پوشش بیرونی سخت، آشپزخانه قابل گسترش، سیستم کشو و قسمت بار مسقف است که آن را تبدیل به یک پیکاپ مدولار مجهز کرده است.

AT35 Basecamp از یک چادر iKamper Skycamp 3.0 RTT تاشو استفاده می‌کرد، اما از آنجایی که ایسوزو اکنون به طور خاص با اجزای ARB کار می‌کند، این مدل باید تعویض می‌شد. خوشبختانه ARB سال گذشته چادر سخت پوشش باز شونده خود را ساخت. ARB Esperance به‌عنوان یک چادر سقفی در حالت جمع شده 56 کیلوگرمی وزن و 33 سانتیمتر قطر دارد و پس از باز شدن به یک پناهگاه سه نفره جادارتر با پانل سقفی و قابلیت رصد ستاره‌ها تبدیل می‌شود.

از جمله جنبه منفی این چادر می توان گفت در حالی که Skycamp 3.0 حداکثر چهار نفر را در خود جا می داد، Esperance فقط برای دو بزرگسال و یک کودک طراحی شده است و یک فضای 152 x200 سانتی‌متر در مقابل فضای خواب  219 x 211 سانتی‌متری Skycamp 3.0 ارائه می‌کند.

ایسوزو با آشپزخانه ARB تجهیز شده است. این طرح به سرعت گسترش می‌یابد، می چرخد و به شکل L با یک میز کار تمام قد که می‌تواند 30 کیلوگرم وزن را تحمل کند در فضای باز بیرون باز می شود. بخش گسترش یافته آشپزخانه دارای یک اجاق گاز سه شعله و یک سینک ظرف شویی جمع شونده است که می تواند با یک کپسول آب اولیه یا یک سیستم برق فشرده مانند HYD Dometic مورد استفاده قرار گیرد. آشپزخانه بازشونده در داخل سیستم کشو بیرونی ARB جمع می شود. از طرف دیگر این  واحد آشپزخانه دارای کفی بیرون کشیدنی است که روی آن یخچال 60 لیتری ARB Zero 12 ولت قرار میگیرد و فضای آشپزخانه را تکمیل می کند.

Expedition در پایان ماه در The Game Fair در وارویک شایر عرضه خواهد شد. خریداران می‌توانند مستقیماً خودروهای کاملاً مجهز را خریداری کنند. ایسوزو بریتانیا می‌گوید لوازم جانبی مورد تأیید برای مطابقت با استانداردهای کیفیت، ایمنی و عملکرد تعیین‌شده توسط ایسوزو و ARB آزمایش‌های دقیقی را پشت سر گذاشته‌اند.

پیکاپ کمپر ایسوزو D-Max V-Cross 4×4 از 34,279 پوند (تقریباً 44,075 دلار آمریکا) شروع می شود که شامل هزینه های تحویل نیز می شود اما بدون مالیات بر ارزش افزوده. برای کسانی که تجهیزات اضافیARB Expedition Edition را میخواهند قیمت در حالت پکیج کامل تا 61725 دلار آمریکا نیز بالا می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.