ورود بینگ چت به گوگل کروم و سافاری

ربات چت هوش مصنوعی بینگ در حال عرضه در گوگل کروم و سافاری در دسترس است. طبق مشاهده اولیه Windows Latest مایکروسافت در حال آزمایش ارائه دسترسی به کاربران هر دو مرورگر به این ابزار است.

به گزارش تکناک، کیتلین رولستون، مدیر ارتباطات مایکروسافت، در بیانیه‌ای گفت: «ما در حال ارائه دسترسی به بینگ چت در سافاری و کروم به منظور ارائه امکان انتخاب مرورگرهای دیگر به عنوان بخشی از آزمایش خود به کاربران هستیم. پس از تکمیل مراحل تست استاندارد، دسترسی را برای کاربران بیشتر گسترش خواهیم داد.”

در حال حاضر، بینگ چت برای برخی در کروم و برخی در سافاری در دسترس است. به نظر می رسد محدودیت هایی برای استفاده از چت بینگ در کروم و سافاری وجود دارد. در حال حاضر تنها می توان درخواست‌های 2000 کلمه ای تایپ کرد، اما هنگام  استفاده از بینگ چت در مرورگر اج محدودیت 4000 کلمه ای وجود دارد. مکالمات با ربات چت نیز به جای 30 نوبت، پس از پنج نوبت بازنشانی می‌شود و برخی از پاپ‌آپ‌های مزاحم با پیشنهاد دانلود اج مشاهده خواهد شد.

مایکروسافت علاوه بر عرضه گسترده تر بینگ چت در مرورگرهای مختلف، حالت تاریک را برای آن نیز معرفی کرده است. بدین منظور می‌توان با انتخاب منوی همبرگری در گوشه سمت راست بالای بینگ چت و سپس مراجعه به Appearance > Dark یا System Default، از حالت تاریک استفاده کرد. البته به نظر می رسد این ویژگی هنوز به طور کامل عرضه نشده باشد و برخی به آن دسترسی دارند، درحالی‌که هنوز برای برخی دیگر در دسترس نیست.

تا به حال، مایکروسافت دسترسی به ربات چت خود را در اج ارائه کرده بود، در صورت تمایل به استفاده از این ابزار در مرورگرهای دیگر، تجربه آن بسیار ناخوشایند بود. در عین حال امکان استفاده از ربات چت بارد گوگل در مرورگرهایی غیر از کروم وجود دارد، اما هنگام استفاده از بارد در اج، اعلان‌هایی برای مقایسه پاسخ‌ها با بینگ نمایش داده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.