معرفی مانیتور ViewSonic VX3267U 4K

مانیتور جدید IPS 4K VX3267U با قابلیت 65 وات توان خروجی و پورت USB-C توسط شرکت ViewSonic معرفی شد.

به گزارش تکناک، ViewSonic به تازگی مانیتور جدیدی 32 اینچی IPS 4K را با قیمت مناسب برای کار و مصرف رسانه‌ای معرفی کرده است. این مانیتور همچنین دارای پورت USB-C با توان خروجی 65 وات است.

مانیتور ViewSonic VX3267U 4K  دارای نوع پنل In-Plane Switching (IP) است که رنگ‌های خوبی و زوایای دید مناسبی ارائه می‌دهد. رزولوشن آن 3840 × 2160 پیکسل است که نمایش 4K را فراهم می‌کند. با اینکه اندازه صفحه نمایش 31.5 اینچ است ، اما به دلیل دانسیته پیکسلی 163 پیکسل برای هر اینچ ، تصاویر واضح و حاد هستند. عمق رنگ آن 10 بیت است که احتمالاً به وسیله تکنولوژی 8 بیت + کنترل نرخ فریم (FRC) برای بهبود گرادیان رنگ به دست آمده است. نرخ تازه سازی آن 60 هرتز است که تصاویری پیوسته و صاف را برای استفاده روزانه و رسانه‌ای فراهم می‌کند.

شدت نور مانیتور 350 cd/m² است که تصاویر روشن و واضحی را فراهم می‌کند. زمان پاسخگویی (G2G) آن 4 میلی‌ثانیه است که موجب کاهش افت تصویر در محتوای با سرعت بالا مانند بازی‌ها می‌شود. نسبت کنتراست آن 1000:1 است که تفکیکی بین مناطق تاریک و روشن ایجاد می‌کند. چندین رابط مانند 2 پورت HDMI 2.0 ، 1 پورت DisplayPort 1.4 ، 1 پورت USB-C با توان تحویلی 65 وات و یک خروجی هدفون در دسترس است. همچنین این مانیتور دارای بلندگوهای 2.5 وات است که برای پخش صوتی سطح اولیه مناسب هستند.

مانیتور ViewSonic VX3267U 4K از لحاظ ارگونومیک دارای تنظیمات شیب، فیلتر نور آبی و سازگاری با نصب VESA (100 × 100 میلی‌متر) است. نور پس‌زمینه بدون سوسو زدن باعث تجربه مشاهده راحت می‌شود. این مانیتور از فناوری HDR10 برای محدوده گسترده‌تری از رنگ‌ها و کنتراست بهتر در محتوای HDR پشتیبانی می‌کند. با این حال، هیچ تکنولوژی هماهنگ‌سازی خاصی (مانند AMD FreeSync یا NVIDIA G-Sync) برای نرخ تازه‌سازی متغیر مشخص نشده است.

قیمت و در دسترس بودن

منتظر پیشنهاد رسمی مانیتور ViewSonic VX3267U هستیم که به زودی در ایالات متحده با قیمت 350 دلار عرضه خواهد شد. در حال حاضر درباره‌ی در دسترس بودن آن در اروپا وسایر نقاط جهان هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.