معرفی گوشی شیائومی Civi 3

شیائومی به زودی گوشی موبایل Civi 3 خود را با حافظه 12 +512 گیگابایتی و مجهز به تراشه Dimensity 8200 و رومینگ 5G بین اپراتوری عرضه خواهد کرد.

  به گزارش تکناک،  این شرکت به تازگی گوشی Civi 3 خود را ثبت کرده است و انتظار عرضه آن به زودی می رود. طبق اطلاعات DCS و آخرین اطلاعات ثبت‌شده در MIIT، نسخه جدیدی از دستگاه با رم و حافظه 12+512 گیگابایت مشاهده شده است و فضای بیشتر و عملکرد قابل اعتمادی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

شیائومی Civi 3 با وزن سبک، طراحی شیک و قابلیت های عکاسی سلفی چشمگیر در درجه اول بازار خانم‌ها را هدف قرار می‌دهد. این دستگاه دارای یک دوربین جلوی دوگانه 32 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED است و در هر شرایط نوری ثبت عکس های سلفی خوبی را تضمین می کند. طراحی بریدگی صفحه نمایش قرص‌شکل آن یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه مانند مدل قبلی خود است.

مشخصات شیائومی Civi 3 (شایعه شده)

یکی از ارتقاءهای مهم در شیائومی Civi 3 مربوط به عملکرد آن است. این دستگاه به پردازنده Dimensity 8200 مجهز شده است. این تراشه در مقایسه با پردازنده های Snapdragon 778G پلاس و Snapdragon 7 نسل 1 موجود در سری قبل خود، بسیار قوی تر است. اگرچه پردازنده Snapdragon 7+  نسل ۲ به طور کلی عملکرد بهتری نسبت به Dimensity 8200 دارد، اما عملکرد پردازنده مدیاتک برای همه سناریوهای استفاده از جمله بازی های سنگین مناسب است.

digikala

شیائومی Civi 3 علاوه بر عملکرد چشمگیر خود، یک سلاح مخفی نیز دارد. این دستگاه از رومینگ 5G بین اپراتوری پشتیبانی می‌کند و از طریق این قابلیت کاربران امکان دسترسی به شبکه 5G دیگر شرکت‌های مخابراتی در منطقه‌ای بدون پوشش شبکه 5G و استفاده از آن را خواهند داشت.

این ویژگی نقاط کور سیگنال را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد و امکان دسترسی قانونی کاربر به شبکه 5G را صرف نظر از نوع شرکت مخابراتی سیم‌کارت خود، فراهم می‌کند.

نسخه MIUI داخلی اخیر مربوط به شیائومی Civi 3، 14.0.3.0.TMICNXM است. این شماره‌گذاری نشان دهنده عرضه آن تا پایان این ماه در بازار بومی خود است. طبق برخی شایعات Civi 3 در 30 می عرضه خواهد شد.

شیائومی Civi 3 اخیراً گواهینامه 3C چین را دریافت کرده است و طبق لیست موجود، ممکن است دستگاه با صفحه نمایش OLED FHD+ و فرکانس ۱۲۰ هرتز، دوربین سری IMX8 سونی با پشتیبانی از OIS در پشت و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی عرضه شود. جزئیات دیگری از Civi 3 هنوز در دست نیست، اما انتظار می‌رود در انحصار بازار چین باقی بماند.

به غیر از شیائومی Civi 3، چندین گوشی هوشمند دیگر نیز مانند سری Realme 11 Pro، سری iQOO Neo 8، سری Honor 90، سری Vivo S17 و سری OPPPO Reno 10، در این ماه در چین عرضه خواهند شد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.