معرفی گوشی میان رده Galaxy M44 سامسونگ

یک گوشی جدید سامسونگ با نام Galaxy M44 با چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 در وب سایت Geekbench Benchmark مشاهده شد.

به گزارش تکناک، این دستگاه به زودی به بخش رقابتی گوشی های هوشمند میان رده خواهد پیوست و ظاهراً انتخاب چیپست سامسونگ مزیت خاصی را به همراه خواهد داشت.

گوشی Galaxy M44 سامسونگ با شماره ساخت SM-M446K و چیپست با نام کدی “Lahaina” در Geekbench Benchmark مشاهده شد. نام کد برای چیپست Qualcomm Snapdragon 888 استفاده می‌شود و سرعت 2.84 گیگاهرتز و GPU Adreno 660 نیز این واقعیت را تأیید می‌کنند. علاوه بر چیپست قدرتمند، این تلفن دارای 6 گیگابایت رم و از سیستم عامل اندروید 13 پشتیبانی می‌کند. احتمالاً این تنها یک نسخه از گلکسی M44 است و سامسونگ احتمالاً این تلفن را با طرح های متفاوت تری عرضه خواهد کرد.

گوشی Galaxy M44 به دلیل انتخاب CPU ممکن است مزیت خاصی نسبت به سایر گوشی های میان رده داشته باشد. چیپست Qualcomm Snapdragon 888 بدون شک از بیشتر چیپست‌های میان رده قدرتمندتر است. این چیپست دارای یک GPU قدرتمند و یک Cortex-X1 است که حتی در چیپست‌های فعلی میان رده وجود ندارد.

Snapdragon 778G+ یکی از گزینه‌های محبوب برای بازار میان رده است. گلکسی M44 در بخش یک هسته‌ای 1531 امتیاز و در بخش چند هسته‌ای 3771 امتیاز کسب کرده است. علاوه بر این، Geekbench جزئیات دیگری در مورد این دستگاه ارائه نمی‌دهد. با این حال، می‌توانیم در هفته‌های آینده شاهد کسب گواهی‌های بیشتری برای آن باشیم.

یک رقیب جدید میان رده در راه است

Galaxy M44 باید در بالاترین رده گلکسی M34 5G سامسونگ قرار گیرد که به تازگی در هند معرفی شده است. عجیب است که این گام بعدی سامسونگ در این خانواده گوشی های هوشمند خاص است. برای یادآوری، گلکسی M42 آخرین تلفن هوشمند در این خانواده بود. در آوریل 2021 با Snapdragon 750 5G، صفحه‌نمایش AMOLED با 1600 × 720 پیکسل، دوربین 48 مگاپیکسلی Quad و باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعت معرفی شد. گلکسی M43 را نداشتیم، بنابراین گلکسی M44 به عنوان جانشین مستقیم این دستگاه جالب و محبوب در سال 2023 خدمت خواهد کرد.

گلکسی M44 سامسونگ به دلیل قدرت بالایش ممکن است برای مصرف‌کنندگان بسیار جذاب باشد. ما مشتاقانه منتظر جزئیات بیشتر هستیم تا ببینیم این دستگاه در کنار چیپست قدرتمند شبیه به پرچمدار چه چیزی برای ارائه دارد. انتظار داریم سامسونگ در هفته های آینده جزئیات بیشتری را معرفی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.