همه چیز درباره بازی جدید EA SPORTS FC 24

سال ۲۰۲۳ شروع دوره جدیدی برای دنیای بازی‌های ویدیویی فوتبال است. پس از پایان همکاری شرکت EA با فیفا، این شرکت در زمینه بازی‌های فوتبال خود با نام EA Sports FC 24 وارد دوره سالانه خود شده است.

به گزارش تکناک، اگرچه نام کاملاً جدید است، اما این بازی هدف دارد که یکی از بهترین بازی‌های ورزشی سال باشد و طرفداران سری فیفا احتمالاً وقتی در نهایت به نسخه جدید ایکس باکس و موارد دیگر دست پیدا می کنند، احساس خوبی در خانه خود خواهند داشت.

همانطور که هر سال اتفاق می‌افتد، بازی سالانه فوتبال EA Sports، مجدداً برخی از بهبودهای بزرگ در تجربه بازیکنان دارد.  امسال، EA Sports FC 24 سرعت بازی را کمی کاهش می‌دهد و بازی را کمی فیزیکی‌تر می‌کند. HyperMotionV جدید بازی، به دنبال ضبط حرکات و انیمیشن‌های حتی بیشتر و جزئی‌تر از دنیای واقعی است تا به بازی اضافه شود.

این بدان معنی است که بازیکنان نه تنها شبیه نمونه واقعی خود خواهند بود، بلکه بازی را همانند آن‌ها انجام می‌دهند. مشابه سری بازی‌های Madden NFL که در ضربات و جزئیات واقعیت مشابه‌ بخشیده است، به نظر می‌رسد که EA Sports FC 24 به شدت تمرکز خود را بر روی ایجاد احساس بازیکنان به اینکه واقعاً در حال بازی فوتبال هستند، قرار داده است.

در بخش جدیدی از EA Sports FC 24، PlayStyles نیز اضافه شده است که امیدوارند شخصیت و تیم هر بازیکن را بیشتر متمایز کند. همانطور که در جزئیات بازی EA Sports توضیح داده شده است، PlayStyles ۳۴ نوع پایه دارد و هر یک از آن‌ها نسخه‌های با سطح بالاتری دارند که می‌تواند مهارت بازیکن را بهبود بخشد.

PlayStyles به طرز مشابهی با X-Factors در سری بازی‌های Madden NFL عمل می‌کنند و به بازیکنان امکانات یا مهارت‌های منحصر به فردی را به دلیل ویژگی‌های خاص می‌دهند. به عنوان مثال، کوین دیبروینه که در تیم منچسترسیتی بازی می‌کند، شش PlayStyles دارد: Pass Into Space، Bullet Pass، Lob Pass Expert، Outside Foot، Whipped Crosser، و Set Piece Specialist. این قابلیت‌ها باید به بازیکنان کمک کند تا تفاوتی در کنترل او نسبت به هر بازیکن دیگری احساس کنند.

آیا تریلر EA SPORTS FC 24 وجود دارد؟

آخرین نگاهی که طرفداران به EA Sports FC 24 داشتند، از طریق یک تریلر گیم‌پلی جدید ارائه شد. در این تریلر، چند ویژگی جدید (شامل Hypermotion بهبود یافته، Playstyles جدید و غیره) قابل مشاهده بودند، همچنین برخی از بهبودهای بصری بازی نیز نشان داده شد.

EA همچنین به تازگی یک ویدئوی gameplay deep dive در مورد EA Sports FC 24 منتشر کرد. در این ویدئو، EA Sports توضیح می‌دهد که چه چیزهای جدیدی در بازی اضافه شده است، از جمله اضافه شدن PlayStyles، و نگاهی به موتور بهبود یافته Frostbite.

چه تفاوتی بین EA SPORTS FC و FIFA وجود دارد؟

بیشترین و به یادماندنی‌ترین تغییر برای EA Sports FC 24، نام بازی است. برای ۳۰ سال، EA و FIFA با هم همکاری کردند که به این شرکت اجازه استفاده از نام سازمان بین‌المللی حاکم بر فوتبال برای بازی‌های خود را می‌دهد.

با وجود اینکه به نظر می‌رسد بسیاری از چیزها عوض خواهند شد، در واقع به نظر نمی‌رسد که تغییرات بسیاری روی داده باشد. بعد از اینکه توافقی برای آینده به دست نیامد، EA به طور رسمی تصمیم گرفت که از ساختار نام‌گذاری خود استفاده کند، در حالی که FIFA اعلام کرده است که قصد دارد با دیگران همکاری کند تا یک بازی توسعه دهد.

اگرچه نام و برند FIFA ممکن است برود، اما EA هنوز با لیگ برتر، لالیگا، لیگ ۱، بوندس‌لیگا، سری آ و MLS شراکت‌های انحصاری دارد. این بدان معناست که به جز محتوای جام جهانی، طرفداران نگران نخواهند بود که نتوانند با تیم‌ها و بازیکنان خاصی بازی کنند.

EA Sports FC 24 در سال جاری به یکی از بهترین بازیکنان جهان برای کاور بازی تبدیل می‌شود. در بازی آینده خود، ارلینگ هالند بازیکن منچسترسیتی، روی جلد بازی حضور خواهد داشت. هالند در فصل گذشته برای منچسترسیتی فوق‌العاده بود و در سال اولش در انگلستان، رکورد بیشترین گل زده شده در یک فصل لیگ برتر را شکست.

چه کسی روی جلد EA SPORTS FC 24 است؟

EA Sports FC 24 برای بازی جدید خود، یکی از بهترین بازیکنان جهان را انتخاب و روی جلد خود قرار می‌دهد. در نسخه آینده ، Erling Haaland بازیکن منچسترسیتی روی جلد حضور خواهد داشت. Haaland در فصل گذشته برای منچسترسیتی یک پدیده بود و در سال اول خود در انگلستان رکورد بیشترین گل‌های زده شده در یک فصل لیگ برتر را شکست.

همانطور که در اکثر سال‌ها بوده است، EA Sports FC 24 برای نسخه Ultimate Edition بازی، کاور متفاوتی خواهد داشت. این کاور شامل تصاویر مجموعه‌ای از بازیکنان افسانه‌ای از گذشته و حال شامل رونالدینیو، دیوید بکهام، پیرلو و غیره خواهد بود.

تاریخ انتشار EA SPORTS FC 24 چه زمانی است؟

EA Sports FC 24 برای Xbox Series X|S، Xbox One، PC، PlayStation 5، PlayStation 4 و Nintendo Switch در تاریخ 29 سپتامبر 2023 منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.