معرفی یک ویژگی جذاب در اسنپ چت

اسنپ چت، ویژگی جدیدی به نام “Dreams” را اضافه کرده است که با استفاده از هوش مصنوعی مولد، می تواند شما را تقریباً به هرچیزی تبدیل کند.

به گزارش تکناک، خالقان هنری هوش مصنوعی مولد مانند DALL-E، Midjourney و Bing Image Creator راه‌های محبوبی برای هر کسی شده‌اند تا با چند پیشنهاد متنی، آثار هنری ایجاد کنند.

امروز، اسنپ چت(Snapchat ) اعلام کرد که یک ویژگی مشابه برای برنامه‌های موبایل خود عرضه می‌کند که می‌تواند سلفی‌های عادی را به آثار هنری متحرک تبدیل کند.

ویژگی جدید با نام “Dreams” امکان تبدیل تصاویر سلفی ساده افراد به انواع شخصیت‌ها و صحنه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

در پست وبلاگ Snapchat آمده است: برای شروع، این ویژگی به شما امکان می دهد تا از چهره خود برای ایجاد حداکثر هشت مورد از این سلفی های هوش مصنوعی تولید شده استفاده کنید و به زودی، چون می دانیم کاربران Snapchat دوست دارند دوستان خود را وارد معادله کنند، Dreams می تواند شما و هر دوستی را که در آن شرکت کرده است، نشان دهد.

برای شروع، به قسمت “Memories” بروید که یک برگه جدید برای “Dreams” وجود دارد. با چند عکس سلفی، می‌توانید یک مدل شخصی سازی شده از هوش مصنوعی تولیدی ایجاد کنید و شروع به بررسی “Dreams” خود کنید.

هشت تصویر اول تولید شده توسط هوش مصنوعی “Dreams” برای کاربران Snapchat رایگان است. پس از آن، کاربران تنها با خرید درون برنامه‌ای می‌توانند تعداد بیشتری از آن‌ها را ایجاد کنند. Snapchat هنوز قیمت‌ها برای این تصاویر اضافی را اعلام نکرده است.

Snapchat تازه شروع به ارائه “Dreams” به کاربران خود در استرالیا و نیوزیلند کرده است. آنها می‌گویند که در عرض چند هفته، این ویژگی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

این اولین استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی در برنامه Snapchat نیست. در فوریه، اعلام شد که مشترکان سرویس Snapchat+ می‌توانند به یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی با نام “My AI” دسترسی داشته باشند. به هر حال، در حال حاضر Snapchat+ بیش از ۴ میلیون مشترک دارد که هر ماه مبلغ ۳.۹۹ دلار برای این سرویس پرداخت می‌کنند.

اخیراً، Snapchat اعلام کرد که به کاربران با پروفایل‌های عمومی، پشتیبانی از سرویس محبوب Linktree را برای اشتراک گذاری لینک اضافه می‌کند. به نوبه خود، Linktree پیوندهایی را به Snapchat به عنوان یکی از مقاصد اشتراک لینک خود اضافه کرد تا افرادی که دارای حساب Snapchat هستند بتوانند به سرعت آن پیوند را به سایت Linktree خود اضافه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.