معرفی 2 ویژگی کاربردی جدید چت بینگ

مایکروسافت همچنان به افزودن ویژگی‌های جدید کوچک اما جالب برای افرادی که به خدمات ربات چت  بینگ دسترسی دارند، ادامه می‌دهد.

به گزارش تکناک، امروز، وبلاگ رسمی بینگ به‌روزرسانی شد و اعلام کرد که دو ویژگی که تحت آزمایش بودند، هم‌اکنون برای تمام کاربران چت بینگ در دسترس است.

یکی از این دو افزودنی جدید، یکپارچگی بینگ چت در اپلیکیشن Microsoft Launcher برای دستگاه‌های اندروید است. این قبلاً به نسخه بتای اپلیکیشن اضافه شده بود.

اکنون نسخه پایدار Microsoft Launcher شامل Bing Chat شده است که به گوشی‌های هوشمند اندروید اجازه می‌دهد آن را به صفحه اصلی خود اضافه کنند. Microsoft Launcher از فروشگاه Google Play قابل دانلود است.

MS-Launcher.gif

افزونه جدید دیگر، موردی است که مجدداً مدتی است در حال آزمایش با گروه کوچکی از کاربران بوده است. اگر شما در حال گفتگو با بینگ چت در مورد یک موضوع در PC خود هستید، اما نیاز به ترک کامپیوتر دارید، اکنون می‌توانید ادامه گفتگو را در دستگاه همراه خود ادامه دهید.

این ویژگی جدید یک آیکون “Continue on phone” را در گوشه بالا و راست صفحه گفتگوی قبلی شما در بینگ چت قرار می‌دهد. با کلیک بر روی این آیکون، یک کد QR نمایش داده می‌شود. سپس کافیست گوشی هوشمند خود را به نمایشگر کامپیوتر ببرید و از دوربین گوشی برای نمایش کد QR استفاده کنید. سپس گوشی باید یک لینک ارائه دهد که شما می‌توانید بر روی آن ضربه بزنید تا اپلیکیشن بینگ موبایل راه‌اندازی شود، جایی که می‌توانید گفتگوی بینگ چت را ادامه دهید جایی که آن را در کامپیوتر رها کرده‌اید.

Continue-on-Phone.gif

چند هفته پیش، مایکروسافت دسترسی به بینگ چت را برای تمام کاربران مرورگر وب کروم گوگل اضافه کرد. ما هنوز منتظر دسترسی کامل به این سرویس در مرورگرهای شخص ثالث دیگر مانند سافاری اپل هستیم. مایکروسافت همچنین تازه‌ترین آزمایش را با یک درصد کوچکی از کاربران با گزینه جدید بدون جستجو در بینگ چت آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.