معرفی 5 نرم افزار مدیریت مفید برای کسب و کار شما

نرم افزار مدیریت

همیشه باید برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک یا بزرگ، استفاده از چند نرم افزار مدیریتی را در نظر بگیرید چرا که مدیریت جزئیات زیاد به‌طور همزمان بدون ایجاد آشفتگی می تواند دشوار باشد.

به گزارش تکناک، برای به روز ماندن، شروع استفاده سازمان ها از برخی نرم افزارهای تجاری منطقی به‌نظر می‌رسد در عین حال در پیش بینی خطرات و افزایش کارایی ، این نرم‌افزارها بسیار کاربردی هستند.

این روزها تعداد فزاینده‌ای از کسب و کارها و سازمان ها روی نرم افزارهای تجاری سرمایه گذاری کرده‌اند. بنابراین، می‌توان گفت ابزارهای مدیریت کسب و کار راه طولانی را طی کرده اند و به طور مداوم در حال بهبود روند کاری کاربران دنیای تجارت هستند.

در ادامه این مطلب 5 نمونه از بهترین نرم افزار‌های تجاری سال 2022 بررسی شده‌اند:

SLACK بهترین نرم افزار ارتباطی تیمی

digikala

Slack در ابتدا توسط یک شرکت توسعه‌دهنده بازی به عنوان ابزار ارتباطی داخلی آنها عرضه‌شد. این شرکت در سال 2009 توسط استوارت باترفیلد، یکی از بنیانگذاران Flickr تأسیس شد. با معرفی آن در سال 2013، اکنون بیش از 12 میلیون عضو در 150 کشور دارد. از آنجایی که پیام‌رسانی، بازخورد و همکاری در زمان واقعی را فراهم می‌کند، به عنوان بهترین ابزار ارتباط تیمی انتخاب می‌شود.

Slack برای رفع ناکارآمدی‌ها و تأخیرهای ارتباطی بر اثر استفاده از ایمیل، ایجاد شد. کاربران نرم افزار می توانند کانال هایی ایجاد کنند و بر اساس یک موضوع، تیم، پروژه یا حتی یک مشتری آن را مدیریت کنند. کانال‌های حساب Slack می‌توانند خصوصی و قابل دسترس با دعوت یا به صورت عمومی و برای همه کاربران قابل استفاده باشد.

Slack شامل تعداد زیادی افزونه است و به تیم ها امکان اشتراک‌گذاری فایل ها ، نظرسنجی و برنامه‌ریزی جلسات را می‌دهد. علاوه بر آن می‌توان پیوندی برای مدیریت خارجی پروژه‌ها ، ذخیره سازی در فضای ابری و برنامه های بهره وری ایجادکرد. این پلتفرم به کاربران اجازه شروع بحث درباره موضوعات جدید به منظور ایجاد مکالمات طولانی‌تر، متمرکز و تمیز می‌دهد. همچنین چت تلفنی و ویدیویی رایگان با یک کلیک ارائه می‌کند.

قابلیت جستجوی Slack یکی از سودمندترین اجزای آن است. دیگر نیازی به بررسی ایمیل‌ها یا یادداشت‌های دست‌نویس برای یافتن بخش مهمی از اطلاعات، صرف نظر از زمان بحث، نکته یا کاربر آن نیست. کاربران Slack می توانند موضوع را جستجو یا ذخیره کنند و یا آنها را به اشتراک گذارند.

یک حساب Slack رایگان برای سازمان هایی که تنها یک فضای کاری واحد لازم دارند، کافیست. علاوه بر آن کاربران به تماس‌های ویدیویی یک به یک، و تعداد محدودی رابط برنامه دسترسی خواهند داشت. این حساب رایگان شامل محدودیت جستجوی 10هزار پیام می‌شود.

GOOGLE WORKSPACE بهترین نرم افزار مدیریت اسناد

Google Workplace قبلاً به عنوان Google Suite شناخته می شد، مجموعه ای از برنامه های اداری مبتنی بر وب است. این برنامه شامل ایمیل، تقویم، چت، ایجاد و مدیریت اسناد، ذخیره سازی در فضای ابری و غیره است و به عنوان بهترین نرم افزار مدیریت اسناد انتخاب می‌شود. زیرا ایجاد،ذخیره سازی، همکاری و اشتراک گذاری اسناد ایمن، پیشرفته و مبتنی بر فضای ابری را فراهم می‌کند.

نرم افزار مفید تجاری

 

برای کسب و کارهای کوچک که به دنبال ایجاد یک محیط کاری موثر، مشارکتی و مبتنی بر فضای ابری، بدون نیاز به پرداخت هزینه بالا برای نرم افزارهای گران قیمت یا نگرانی وجود یک کامپیوتر، Google Workspace گزینه‌ای فوق العاده است.  همچنین کاربران به‌دلیل استفاده از نرم‌افزارهای گوگل در Google Workspace، می توانند به راحتی بین برنامه ها جابجا شوند.

اولین قدم برای مشاغل ایجاد یک حساب ایمیل با استفاده از Gmail یکی از پرطرفدارترین مشتریان ایمیل موجود، است. ابزارهای دیگر شامل Google Calendars برای زمان‌بندی جلسات تیم، Google Drive برای ذخیره‌سازی ابری، Google Chat برای پیام‌رسانی گروهی و Google Meet برای کنفرانس های ویدیویی Google Docs، Sheets و Slides نیز برای ایجاد اسناد، صفحات گسترده و ارائه با همکاری بلادرنگ در دسترس هستند.

کاربران می توانند علاوه بر اتصال هر برنامه، از طریق Google Workspace به صدها پلتفرم شخص ثالث نیز مانند Zoom، Trello و بسیاری دیگر متصل شوند. به منظور محافظت از محرمانه بودن اطلاعات هر شرکت، افزونه‌های Google Workspace فقط به حداقل اطلاعات لازم برای دسترسی نیاز دارند.

با ایجاد یک حساب Gmail رایگان، هر کسی می‌تواند به همه برنامه‌های Google Workspace دسترسی داشته باشد. هنگام پرداخت برای طرح‌های Google Workspace، شرکت‌ها به آدرس‌های ایمیل تجاری، فضای ذخیره‌سازی ابری اضافی و امنیت پیشرفته دسترسی خواهند داشت و در هر طرح ممتاز علاوه بر این امکانات، گوگل یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه نیز ارائه می‌کند.

TRELLO بهترین نرم افزار مدیریت پروژه

نمونه اولیه ابزار مدیریت پروژه‌ در سال 2011 توسط شرکتی به نام نرم افزار Fog Creek به منظور رسیدگی به مشکلات پیچیده برنامه ریزی معرفی شد. این برنامه بعداً به Trello تغییر نام داد. افزایش تعداد کاربر آن از 50هزار به 4.75 میلیون تنها در یک سال تا 2014 اتفاق افتاد. از آنجایی که یک رویکرد رایگان، سازگار و قابل مشاهده برای مدیریت وظایف ارائه می دهد، به عنوان بهترین نرم افزار مدیریت پروژه انتخاب می‌شود.

نرم افزار مفید تجاری

Trello مدیریت پروژه ها و گردش کار مداوم را ساده می کند. از بورد های سبک Kanban  برای مدیریت کار و پروژه می‌توان استفاده کرد. کاربران می توانند بورد و لیست های سفارشی با کارت های حاوی تصاویر، فایل ها، لینک ها، چک لیست ها، تاریخ های سررسید و موارد بیشتری به لطف رابط کاربر پسند و بصری آن ایجاد کنند.

کاربران از میان صدها قالب دسته‌بندی و تولید شده و قابل تنظیم مجدد توسط دیگر کاربران می‌توانند انتخاب کنند. یا به سرعت با یک بورد خالی کار خود را شروع کنید. برای تسهیل همکاری و گردش کار، Trello برنامه‌ی قابل اجرا در تلفن همراه و به علاوه رابط کاربری آن با Slack، Google Drive، Dropbox، و صدها سیستم شخص ثالث دیگر مرتبط است.

طرح رایگان Trello علاوه بر بسیاری از ویژگی های دیگر شامل بورد‌های شخصی، لیست ها و کارت های بی حد و حصر است. این طرح رایگان دارای محدودیت ضمیمه فایل 10 مگابایتی، 10 بورد تیمی و یک رابط شخص ثالث به ازای هر بورد است. سه طرح دیگر با ویژگی های بیشتر را نیز شامل می‌شود.

MAILCHIMP بهترین نرم افزار ایمیل

Mailchimp توسط صاحبان شرکت های طراحی وب، Ben Chestnut و Dan Kurzius، در سال 2001، با هدف توسعه ابزار بازاریابی ایمیلی مقرون به صرفه برای مشاغل کوچک تأسیس شد. Mailchimp به یک پلتفرم بازاریابی کامل برای ارائه کارت پستال و دیگر موارد به وب سایت ها و صفحات هدف تبدیل شده است. به‌دلیل ارائه طرح های اشتراک رایگان و با قیمت مناسب، بازاریابی ایمیلی سطح بالا به مشاغل کوچک، به عنوان بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیلی شناخته شده‌است.

نرم افزار مفید تجاری

برای صاحبان مشاغل تازه‌کار در بازاریابی ایمیلی، نرم افزار رایگان Mailchimp شروع به کار را ساده می کند. این پلتفرم تقسیم‌بندی مخاطب، شخصی‌سازی اولیه، انتخاب پنجره‌های بازشو و فرم‌های ثبت نام، قالب‌های ایمیل از پیش ساخته شده و سایر ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند اپلیکیشن موبایل آن را دریافت کنند و به آنها امکان ارسال ایمیل و مشاهده عملکرد کمپین با تنها چند کلیک را می دهد.

کاربران ممکن است با استفاده از کشیدن و رها کردن قالب‌ها در Mailchimp، بدون داشتن تجربه طراحی، ایمیل‌های حرفه‌ای و انحصاری تولید کنند. علاوه بر این، ابزار تحلیلی داخلی آن، نرخ باز شدن و نرخ کلیک را نشان می‌دهد. همچنین به برجسته کردن موارد موثر در تقسیم بندی داده‌ها کمک می‌کند. بر اساس اقدامات کاربر، کاربران می توانند کمپین های ایمیل هدفمند خودکار مانند ارسال پیام هایی مانند “خوش آمدید” به ثبت نامی های جدید یا “توصیه های محصول مشابه” به خریداران را راه اندازی کنند.

با طرح رایگان Mailchimp، اکثر مشاغل کوچک می توانند از آن بهره مند شوند. طرح‌های پولی شامل لیست ها و مشترکین بیشتر و همچنین ویژگی های بیشتری است.

PASSWORK بهترین برنامه مدیریت رمز عبور برای کسب و کار

امنیت اطلاعات هر شرکتی نه تنها با توانایی آن در دفع موثر حملات سایبری، بلکه با توانایی آن در ذخیره اطلاعات مهم مانند رمزهای عبور، به شیوه ای امن تعیین می شود. برای این کار، تست Passwork توصیه می‌شود. این راه حل خود میزبان چند ویژگی است که مدیریت رمز عبور را برای شرکت ‌ها بسیار آسان تر می کند.

علیرغم وجود نرم‌افزار‌های مدیریت رمز عبور زیاد در بازار، راه حل ارائه‌شده توسط Passwork، برای کاربران و مدیران به یک میزان جذاب است. این راه حل به لطف ویژگی ها، قابلیت استفاده و قابل اطمینان بودن آن بهترین است. هدف Passwork افزایش امنیت و قابلیت استفاده از رمزهای عبور شرکتی است.

نرم افزار مدیریت

خدمات ارائه شده به شرکت ها عبارتند از:

  • تیم‌های فناوری اطلاعات – ارائه مدیریت حقوق کاربر، صندوق‌های خصوصی و سازمانی، API برای یکپارچه‌سازی، تاریخچه قابل بازرسی و ارزیابی امنیتی رمز عبور.
  • مدیریت حقوق کاربر، اتصال LDAP و انطباق با GDPR برای سازمان‌های کوچک و میان رده.
  • تشکیلات سازمانی: استقرار چند سایت انعطاف‌پذیر، دسته‌بندی و قابلیت سوییچ بین سرور‌ها برای دسترسی بالا.

راه حل Passwork به دو شکل ارائه می شود. کسب و کارها می توانند راه حل مطابق با بهترین وجه نیازهای خاص و فلسفه مدیریتی خود را انتخاب کنند. همچنین دو نوع مجوز وجود دارد:

  • مجوز استاندارد: برای شرکت هایی برای نقشه برداری کارکرد، نصب در شعب، یک‌پارچگی SSO یا دیگر قابلیت‌های اضافی نیازی به گروه LDAP ندارند.
  • مجوز پیشرفته: برای نیاز مشاغل هم به یک مدیر شخصی و هم به مدیریت کل عملکردهای رمز عبور

Passwork شامل تعداد زیادی ویژگی عالی می‌شود که نیازهای مشاغل با اندازه های مختلف را برآورده می‌کند. استفاده از رابط کاربری Passwork آسان و مدیریت ورودی‌ها و پیکربندی تنظیمات شرکت دلپذیر است.

راه حل های مدیریت رمز عبور لازم نیست پیچیده باشند. راه حل های ساده به میزان بیشتری توسط کاربران قابل قبول خواهند بود. Passwork یک مثال عالی از نحوه ایجاد یک سیستم مدیریت رمز عبور است که همراه با سهولت استفاده، از امنیت رمز عبور سازمانی پشتیبانی می کند.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.