منتظر بروزرسانی جدید OneDrive باشید

مدتی است مایکروسافت اخبار زیادی در رابطه با سرویس ذخیره‌سازی ابری OneDrive خود منتشر نکرده است، اما این شرایط ممکن است در ماه آینده تغییر کند.

به گزارش تکناک، افشاکننده مشهور مایکروسافت به نام “WalkingCat” در حساب X خود فیلم کوتاهی از آنچه به نظر می‌رسد یک ویدیوی تبلیغاتی از مایکروسافت است، منتشر کرده است.

این فیلم کوتاه نمادهایی را نشان می‌دهد که در حال حرکت در هوا هستند و یک نوار جستجو با عبارت “Help me get organized” را نمایش می‌دهد. سپس لوگوی OneDrive و در آخر پیامی با عنوان: “ببینید در 3 اکتبر چه اتفاقی برای OneDrive خواهد افتاد” نمایش داده می‌شود.

این احتمال وجود دارد که روز 3 اکتبر به کنفرانس پلتفرم قدرت مایکروسافت که از 3 تا 5 اکتبر در لاس وگاس برگزار می شود اشاره داشته باشد. ما با مایکروسافت تماس گرفته‌ایم تا ببینیم آیا می‌تواند برنامه‌ها برای اعلامیه مربوط به OneDrive در آن تاریخ و در آن رویداد را تأیید کند یا خیر.

مدت زیادی است که اخباری درباره به‌روزرسانی‌های OneDrive منتشر نشده است. ممکن است مایکروسافت در حال کار بر روی برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد، مشابه به‌روزرسانی‌های Microsoft 365 Copilot و Windows Copilot برای این سرویس باشد.

بعضی از به‌روزرسانی‌های اخیر مربوط به OneDrive از جانب مایکروسافت شامل حذف دسترسی به ذخیره‌سازی ابری نامحدود برای مشتریان تجاری شرکت می‌شود.

در ماه می، OneDrive برای مشتریان آموزشی و تجاری خود ظاهر تازه‌ای در وب پیدا کرد و ویژگی‌هایی مانند “For you” را اضافه کرد که از توصیه‌های فایل مبتنی بر هوش مصنوعی برای نمایش فایل‌هایی که باید به‌طور خاص برای هر کاربر در دسترس باشد، استفاده می‌کند.

اخیراً، اعضای برنامه Xbox Insider فرصت امتحان کردن یک ویژگی جدید برای صاحبان کنسول Xbox را داشتند. این افراد حالا می‌توانند کنسول‌های خود را به‌گونه‌ای تنظیم کنند که کلیپ‌ها و تصاویر از بازی‌هایی که ایجاد می‌کنند به‌طور خودکار در حساب ذخیره‌سازی OneDrive خود بارگذاری شوند. احتمالاً این ویژگی برای تمامی صاحبان Xbox برای مدتی در دسترس نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.