منتظر عرضه هدست گران قیمت اپل در سال آینده باشید

هدست گران قیمت اپل

اپل آماده است تا سال آینده ساخت یک دسته محصول کاملاً جدید را آغاز کند و قرار است با هدست واقعیت مجازی توسعه یافته خود و زیرساخت نرم افزاری آن به واقعیت مجازی نفوذ کند.

به گزارش تکناک، می دانیم که این شرکت به دنبال استفاده از برند Reality برای محصولات واقعیت  مجازی توسعه یافته خود است و اکنون جزئیات بیشتری در مورد این هدست داریم.

مارک گورمن، روزنامه‌نگار اپل با سابقه‌ای عالی، می‌گوید که اپل ممکن است به دنبال ارائه یک سرویس ویدیوی سه‌بعدی و یک محیط واقعیت توسعه‌یافته شبیه به متاورس برای هدست واقعیت مجازی اپل در آینده باشد.

گورمن در آخرین خبرنامه Power On خود، جزئیات در مورد هدست واقعیت توسعه یافته اپل در آینده را تکرار کرد. او می گوید که این محصول رده بالایی خواهد بود که بین 2000 تا 3000 دلار قیمت خواهد داشت. قیمت هنگفت آن نشانه سخت افزار قدرتمندی است که او می گوید اپل در داخل این هدست قرار می دهد، از جمله تراشه M2 سطح Mac، بیش از 10 دوربین و نمایشگرهای با بالاترین وضوح در بازار مصرف VR.

اپل بر روی بخش تجربه نرم افزاری هدست نیز کار می کند. گورمن در مورد برخی از آگهی های شغلی اپل صحبت کرد که به آنچه این شرکت قصد توسعه آن را دارد اشاره می کند.

گورمن نوشت: این شرکت به دنبال یک تولیدکننده نرم افزار با تجربه در زمینه جلوه های بصری و بازی است که بتواند محتوای دیجیتالی برای محیط های واقعیت افزوده و مجازی ایجاد کند.

گورمن می گوید اپل می خواهد یک سرویس ویدئویی با محتوای سه بعدی برای این هدست بسازد. علاوه بر این، به نظر می رسد این شرکت به دنبال شخصی برای کمک به توسعه یک دنیای سه بعدی با واقعیت ترکیبی است. به نظر می رسد اپل به دنبال ساختن دنیایی شبیه به متاورس ، اما بهتر از آن  است.

این لیست می گوید که شرکت استخدام کننده با توسعه دهندگان دیگر همکاری خواهد کرد تا ابزارها و چارچوب هایی بسازند تا تجربه های مرتبط را در دنیای سه بعدی با واقعیت ترکیبی فعال کنند.

همچنین می‌گوید: شما از نزدیک با چارچوب رابط کاربری اپل، طراحان رابط انسانی و تیم‌های قابلیت‌های سیستم کار خواهید کرد و شما را به فکر کردن خارج از چارچوب و حل مشکلات فوق‌العاده چالش برانگیز و جالب در فضای برنامه‌های سه بعدی سوق می‌دهند.

به نظر می رسد اپل نسبت به نسخه متا از این مفهوم بیزاری می کند، بنابراین می توان انتظار داشت که نسخه آن به شدت متفاوت باشد. تیم کوک، مدیرعامل اپل نیز اخیراً در مصاحبه‌ای گفت که فکر نمی‌کند یک فرد معمولی بداند متاورس چیست، که این به شما می گوید که اگر اپل این ایده را اجرا کند شما باید انتظار چه چیزی را داشته باشید. اگرچه، اگر می‌خواهید آن را تجربه کنید، آماده باشید که پول بیشتری از آنچه که حتی برای بهترین آیفون‌ها و بهترین آی‌پدهای اپل هزینه می کنید، خرج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.