ویژگی آزمایشی مهمان پخش زنده یوتیوب به زودی آغاز می‌شود

یوتیوب در حال آماده شدن برای ارائه ویژگی مهمان پخش زنده YouTube  است که به برخی سازندگان محتوای منتخب در این پلتفرم اجازه می دهد تا از یک مهمان دعوت کنند تا با آنها به صورت زنده ارتباط ویدئویی برقرار کند.

به گزارش تکناک، در زمان راه‌اندازی، سازندگان محتوا فقط می‌توانند از طریق تلفن به ویژگی پخش زنده مهمان یوتیوب دسترسی داشته باشند، و این ویژگی در نسخه دسک‌تاپ YouTube در دسترس نخواهد بود.

ویژگی جدید مهمان پخش زنده YouTube در ابتدا فقط برای گروه منتخبی از سازندگان محتوا در دسترس خواهد بود، اما یوتیوب قصد دارد در آینده پخش زنده مشترک را برای سازندگان بیشتری گسترش دهد.

سازندگان می‌توانند پخش زنده با یک مهمان را  از رایانه خود برنامه‌ریزی کنند و سپس از طریق تلفن همراه به صورت زنده گفتگوی خود را پخش کنند. اگرچه می‌توانید مهمان‌ها را در جریان زنده خود بچرخانید، اما می‌توانید در  هر بار پخش زنده مشترک  فقط یک مهمان داشته باشید. هنگامی که یک مهمان را دعوت می کنید، فید پخش زنده  شما بالای فید مهمان شما نشان داده می شود.

در چند هفته آینده، دکمه جدید «Go Live Together» به حساب  برخی از سازندگان اضافه می شود. سازندگان باید با وارد کردن جزئیات جریان پخش زنده  خود، از جمله عنوان، توضیحات، تنظیمات کسب درآمد، تصاویر کوچک و تنظیمات قابل مشاهده شروع کنند.

پس از انتخاب گزینه «دعوت از یک پخش‌کننده مشترک»، سازندگان می‌توانند مهمانی را برای دعوت به پخش زنده خود انتخاب کنند. بعد از اینکه مهمان روی دعوت کلیک کرد، به اتاق انتظار فرستاده می شود. هنگامی که هر دو نفر آماده هستند، میزبان می تواند روی دکمه “Go Live” ضربه بزند.

مهمان پخش زنده YouTube می‌توانند تبلیغات را به جریان پخش اضافه کند، اما درآمد فقط به میزبان تعلق می‌گیرد. شایان ذکر است که پخش زنده در کانال مهمان نمایش داده نمی‌شود، اما یوتیوب می‌گوید که می‌داند دیده شدن پخش زنده در کانال‌های مهمانان نیز مهم است، که نشان می‌دهد این شرکت به طور بالقوه میخواهد این ویژگی را در آینده پیاده سازی کند.

برخلاف ویژگی پخش همزمان یوتیوب، TikTok و Twitch هر دو به شما امکان می دهند با بیش از یک نفر به صورت زنده گفتگوی ویدئویی پخش زنده داشته باشید. با توجه به اینکه مهمان پخش زنده YouTube  هنوز در مراحل اولیه است، این امکان وجود دارد که این محدودیت را افزایش دهد تا به سازندگان محتوا اجازه دهد با چند نفر به صورت زنده پخش زنده ویدئویی داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.