دو موتورسیکلت برقی جدید کاوازاکی روانه بازار شدند

کاوازاکی سازنده مشهور موتورسیکلت ژاپنی، موتورسیکلت برقی Kawasaki Ninja e-1 و Z e-1 را در ایالات متحده آمریکا عرضه کرده است.

به گزارش تکناک، برخی از ویژگی های این موتور سیکلت ها پیشتر منتشر شده بود. هر دو مدل معادل موتورسیکلت های 150 سی سی بنزینی هستند که طراحی مشابهی با موتورسیکلت های Ninja 400 و Z400 ICE دارند.

موتورسیکلت برقی Ninja e-1 و Z e-1 هر دو به یک موتور سنکرون مغناطیس دائم داخلی که با هوا خنک می شود و با حداکثر توان خروجی 9 کیلو وات مجهز هستند. خروجی مداوم موتور الکتریکی 6 کیلو وات با گشتاور 29 نیوتن متر است. مدل های الکتریکی کاوازاکی نینجا حداکثر سرعت 62 مایل در ساعت دارند اما پس از 15 ثانیه به 54 مایل در ساعت کاهش می یابند. افزایش سرعت حداکثر استاندارد آن 54 مایل در ساعت به دلیل ویژگی E-boost در موتور سیکلت های الکترونیکی جدید است. E-boost شتاب قوی‌تری را در صورت نیاز تضمین می‌کند و در سفرهای شهری مفید است.

موتورسیکلت برقی جدید کاوازاکی دارای کیلومتر شمار TFT 4.3 اینچی با طرح بندی های مختلف هستند. دو حالت قدرت یعنی جاده و اکو و همچنین حالت پیاده روی وجود دارد. حالت پیاده روی به شما امکان می دهد دوچرخه را در حین پارک کردن به جلو یا عقب حرکت دهید. این حالت با چرخاندن دریچه گاز به راست (به جلو) یا چپ (عقب) به دست می آید. حرکات رو به جلو و عقب به ترتیب حداکثر سرعت 3 و 2 مایل در ساعت را دارند.

دو مدل باتری لیتیوم یونی در Ninja e-1 و Z e-1 وجود دارد و آنها مسافت 44 مایلی را با شارژ کامل ارائه می دهند. باتری ها قابل تعویض هستند که به این معنی است که می توانید برد را افزایش دهید. هر باتری را می توان در 3.7 ساعت به طور کامل شارژ کرد، و از 20 تا 80٪ در 1.6 ساعت شارژ می شود. این مدل ها دارای شاسی پرده فولادی، دو شاخ تلسکوپی 41 میلی متری و مونو شوک و همچنین چرخ های 17 اینچی هستند.

از نظر قیمت، موتورسیکلت برقی Kawasaki Ninja e-1 مدل 2024 7599 دلار قیمت دارد، در حالی که Kawasaki Ninja Z e-1  با قیمت 7299 دلار عرضه می شود. هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه موتور سیکلت های الکتریکی برای فروش مستقیم وجود ندارد، اما Kawasaki Motors USA در حال حاضر تا 30 نوامبر 2023 سفارش می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.