اسکوتر برقی جدید هوندا شما را شگفت زده می کند

موتوکامپکتو نام اسکوتر برقی جدید هوندا است و قصد دارد شکاف بین دوستداران اسکوتر و افرادی که ترجیح می‌دهند سوار بر یک چمدان اندازه متوسط باشند را پر کند.

به گزارش تکناک، البته حمل و نقل با چمدان برای مزاح ذکر شده، اما اسکوتر جدید بسیار شبیه به چمدان است یا شاید بیشتر شبیه یک کیس بزرگ AirPods باشد.

موتوکامپکتو نام اسکوتر برقی جدید هوندا است و قصد دارد شکاف بین دوستداران اسکوتر و افرادی که ترجیح می‌دهند سوار بر یک چمدان اندازه متوسط باشند را پر کند.

با وزن 41.3 پوند، موتوکامپکتو (Motocompacto) احتمالاً در مقایسه با اسکوترهای برقی سنگین‌ است، اما برای چمدان‌ها، ممکن است در نقطه‌ خوبی باشد. با حداکثر سرعت 15 مایل در ساعت، حداکثر برد 12 مایل و حداکثر توان خروجی 490 وات، این دوچرخه مربع شکل لذت بخش راه حل خوبی را برای حمل و نقل درون شهری ارائه می دهد.

اسکوتر های برقی جدید همچنین به عنوان ادای احترام به اسکوترهای موتور گازی موتوکامپو (Motocompo) هوندا از دهه 1980 طراحی شده است که بسیار تاشو بودند. این اسکوترهای موتور گازی اما هرگز در ایالات متحده فروخته نشدند. البته در مورد موتوکامپکتو جدید که در نوامبر امسال از نمایندگی های هوندا و آکورا با قیمت جذاب 995 دلار قابل خرید است، چنین نخواهد بود.

دستگیره‌ها و صندلی‌ها به رنگ چرم قهوه‌ای هستند (اطلاعاتی در مورد جنس آن‌ها وجود ندارد)، و صفحه نمایش LED یکپارچه با دو بخش، سرعت‌سنج و سطح باتری، ساده و خوانا به نظر می‌رسد. اتصال بلوتوث به شما امکان می‌دهد به یک برنامه تلفن هوشمند متصل شوید که در آن می‌توانید تنظیمات بیشتری را انجام دهید. با استفاده از یک پریز معمولی 110 ولت می‌توان آن را در عرض 3.5 ساعت در هر دو حالت تاشو و آماده برای سواری به طور کامل شارژ کرد.

با توجه به افزایش فروش دوچرخه و اسکوتر برقی و ارائه کمک های مالی در چندین ایالت آمریکا برای پرداخت هزینه خرید، به نظر می رسد استقبال خوبی از طرف خریداران وجود داشته باشد

اگر چه ظاهر موتوکامپکتو سرگرم کننده و جذاب به نظر می رسد عملکرد این وسیله نقلیه کاملا” مشخص نیست. خیلی چیزها به کیفیت سواری بستگی دارد، اما دیدن خودروسازی مانند هوندا که محصولات جدیدی را معرفی می‌کند که به گذشته بازمی‌گردند و در عین حال جایگاه محکمی در آینده دارند، جالب است.

هوندا از شما می‌خواهد با این وسیله نقلیه عجیب به مقصد درون شهری خود سفر کنید و نگاه‌های کنجکاوانه شهروندان را پذیرا باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.