موفقیت گوشی POCO F5 در تست‌های GEEKBENCH

علاقمندان به برند POCO مشتاقانه منتظر اتفاق بزرگ بعدی با عرضه سری POCO F هستند. با وجود به‌روزرسانی سری POCO X در اوایل سال جاری، با عرضه POCO X5 و X5 Pro، علاقمندان همچنان منتظر گوشی های جدید POCO F هستند.

به گزارش تکناک، طبق اطلاعات فاش شده، POCO به زودی گوشی های POCO F5 و POCO F5 Pro را عرضه خواهد کرد. طبق معمول این برند، آنها بر اساس گوشی های هوشمند موجود Redmi خواهند بود.

مدل پرو یک Redmi K60 تغییر یافته و مدل پایه نسخه تغیییر نام یافتهRedmi Note 12 Turbo خواهد بود. امروز، مدل پایه در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است و این باور که این گوشی نسخه دیگری از Note 12 Turbo است را تأیید می‌کند.

POCO F5 یک REDMI NOTE 12 TURBO است

طبق آزمایش Geekbench، نسخه جهانی POCO F5 با شماره 23049PCD8G شامل پردازنده Snapdragon 7+  نسل ۲ خواهد بود. این دستگاه تا 12 گیگابایت رم خواهد داشت. و از نظر نرم‌افزار، با اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 عرضه خواهد شد. طبق Geekbench، دستگاه در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز 1629 و 4295 را کسب کرده است. در حال حاضر دستگاه‌های زیادی شامل تراشه Snapdragon 7+  نسل ۲ برای مقایسه وجود ندارد، اما امتیازات آن با نتایج Redmi Note 12 Turbo مطابقت دارد.

نکته جالب تصویب نسخه هندی این گوشی با 8 گیگابایت رم توسط Geekbench است. بنابراین احتمالا گزینه هایی با 8 گیگابایت و 12 گیگابایت رم وجود خواهد داشت. همچنین می توان انتظار ارائه آن با گزینه های ذخیره سازی 128 و 256 گیگابایتی را داشت.

با توجه به مشخصات Redmi Note 12 Turbo، (Chinese smartphone company) POCO F5 باید صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح +FHD، همچنین ممکن است یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و ریفرش ریت تا 120 هرتز داشته باشد. از نظر اپتیکی، دستگاه باید شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. دوربین سلفی آن، 16 مگاپیکسل خواهد بود.

این گوشی انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی تامین می کند. همچنین انتظار می‌رود دارای جک 3.5 میلی متری صدا، NFC، بلندگوهای استریو و IR Blaster باشد.

یک نسخه Redmi Note 12 Turbo نیز با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد. اما عرضه آن در بازارهای جهانی مشخص نیست. این دستگاه در چین به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود دستگاه جدید موفقیت دیگری برای خانواده POCO به همراه داشته باشد.

هنوز هیچ خبر رسمی در مورد عرضه POCO F5 و F5 Pro وجود ندارد. با این حال، با توجه به تعداد نشت‌ها، انتظار می‌رود به زودی اخبار آن منتشر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.