مولد تصویر Edge در دسترس عموم قرار گرفت

مایکروسافت مولد تصویر  هوش مصنوعی Edge را به صورت عمومی عرضه کرد و  می گوید ابزار Image Creator “اکنون برای کاربران مرورگر Edge در سراسر جهان در نسخه دسکتاپ در دسترس است.

به گزارش تکناک، تولید کننده تصویر هوش مصنوعی مایکروسافت در واقع ادغام مدل هوش مصنوعی متن به تصویر DALL-E شرکت OpenAI  است که اکنون در رایانه های رو میزی برای کاربران مرورگر Edge در دسترس خواهد بود. مایکروسافت ماه گذشته اعلام کرده بود که این تکنولوژی را ربات چت هوش مصنوعی بینگ خود ادغام خواهد کرد.

وقتی “Image Creator” راه‌اندازی شود، در نوار کناری مرورگر Edge قرار خواهد گرفت. استفاده از آن بسیار ساده است؛ کافیست توضیحاتی درباره‌ی تصویری که می‌خواهید بسازد را وارد کنید و ابزار Image Creator چندین تصویر متناسب با درخواست شما ایجاد می‌کند. سپس، می‌توانید تصاویری که دوست دارید را دانلود کرده و به هر شکلی که نیاز دارید از آن‌ها استفاده کنید.

مایکروسافت در یک پست وبلاگ ، این قابلیت مولد تصویر Edge را به عنوان روشی برای ایجاد تصاویر “خیلی خاص” هنگام کار بر روی پست‌های شبکه‌های اجتماعی یا اسلاید‌ها و اسناد معرفی می‌کند.

با اینکه این کار قبلاً به چندین روش امکان‌پذیر بود اما قرار دادن مولد تصویر در نوار کناری Edge، این کار را بسیار آسان‌تر می‌کند زیرا در هنگام انجام کارهای دیگر در وب، می توانید از یک هوش مصنوعی بخواهید تا تصاویری برای شما بسازد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط مایکروسافت، برای استفاده از قابلیت مولد تصویر Edge، حداقل برای حال حاضر باید به صورت دستی ابزارک را به نوار کناری خود اضافه کنید. برای انجام این کار، نوار کناری را باز کنید، روی دکمه “+” کلیک کنید و سپس کلید کنار ابزار Image Creator را تغییر وضعیت دهید.

طبق بیانیه‌ای که کیتی اشر، مدیر ارشد روابط عمومی مایکروسافت به The Verge ارائه کرده، مایکروسافت در حال آزمایش محدودیت‌های مبتنی بر الگوهای استفاده است و به آموزش مولد تصویر هوش مصنوعی Image Creator ادامه می‌دهد تا به بهینه‌سازی تجربه مشتریان کمک کند. طبق صحبتهای اشر امروز بیشتر کاربران با محدودیتی در تعداد تصاویری که می‌توانند در طول روز بسازند، مواجه نیستند.

شرکت همچنین در حال افزودن قابلیت‌های دیگری به مرورگر اج می‌باشد، مانند ابزار “Drop” که به شما اجازه می‌دهد فایل‌ها و محتوای دیگری را به خودتان ارسال کنید و یک دفترچه یادداشت شخصی ایجاد کنید که بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شود.

مایکروسافت همچنین یک ابزار به نام “Browser essentials” اضافه کرده است که در اصل یک دکمه‌ای است که می‌توانید روی آن کلیک کنید تا مرورگر اج به شما بگوید چقدر در انجام کارهای خود به صورت کارآمد و بررسی برای وجود نرم‌افزارهای مخرب موفق عمل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.