امسال خبری از عرضه مک بوک های M3 نیست

مینگ چی کو، آنالیزگر مطرح اپل، پیش‌بینی می‌کند که مک بوک های M3 تا سال آینده عرضه نخواهند شد.

به گزارش تکناک، طبق یک پست از آنالیزگر اپل، مینگ-چی کو، به نظر می‌رسد احتمالاً اپل خط مک‌بوک‌های قدرت‌گرفته از M3 را “قبل از پایان سال جاری” راه‌اندازی نخواهد کرد.

اگرچه شایعات قطعی درباره زمان عرضه اولین لپتاپ‌های اپل با تراشه‌های نسل بعدی وجود ندارد، اما مارک گورمن از بلومبرگ در ماه گذشته اعلام کرد که اپل می‌تواند تراشه M3 را در رویداد راه‌اندازی اکتبر برای “لپتاپ‌های سطح پایه” معرفی کند.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که اپل ممکن است تراشه M3 خود که انتظار می‌رود از فرآیند 3 نانومتری با کارایی بیشتری استفاده کند و آن را در مک‌بوک پرو 13 اینچی جدید، لپتاپ‌های مک‌بوک ایر 13 و 15 اینچی و مک مینی قرار دهد. گورمن معتقد است که می‌توانیم در طول سال آینده تمامی این محصولات جدید را ببینیم.

اگر اپل تصمیم بگیرد عرضه مک‌بوک‌های خود را به تعویق بیندازد، این موضوع خیلی شگفت‌انگیز نخواهد بود. در سال گذشته، اپل در رویداد اکتبر خود از عرضه مک جدید خودداری کرد و تا ژانویه به طول انجامید تا مک‌بوک پرو با تراشه‌های M2 Pro و M2 Max را معرفی کند. اما از آنجا که کو به طور خاص مک‌بوک‌ها را در پست خود نام برده است، ممکن است احتمال عرضه یک iMac جدید در پاییز سال 2023 را از بین نبرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.