نام برنامه Google Camera تغییر کرد

گوگل نام برنامه دوربین خود را از “Google Camera” به “Pixel Camera” در فروشگاه خود تغییر داده است، که نشان‌دهنده این است که این برنامه اکنون به طور انحصاری برای دستگاه‌های پیکسل خواهد بود.

به گزارش تکناک، این تغییر برنامه Google Camera احتمالاً به دلیل این است که این برنامه چند سالی است که به صورت انحصاری برای دستگاه‌های پیکسل عرضه می‌شود.

علاوه بر تغییر نام Google Camera (Camera application developed by Google for Android)، اپلیکیشن Pixel Camera یک رابط کاربری جدید و چندین ویژگی جدید از جمله Portrait، Night Sight، Time Lapse و Cinematic Blur نیز دریافت کرده است. این ویژگی‌ها تنها بر روی دستگاه‌های پیکسل با سیستم عامل اندروید ۱۴ و بالاتر در دسترس می‌باشند.

این برنامه همچنین از دستگاه‌های Wear OS 3 و بالاتر متصل به تلفن‌های پیکسل پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد دوربین را از راه دور از ساعت هوشمند خود کنترل کنند.

آخرین نسخه از برنامه دوربین پیکسل ۹.۰ برای مدل‌های Pixel Fold، Tablet و 7 Pro است. اما پیکسل 8 و 8 پرو در حال حاضر در نسخه ۹.۱ قرار دارند و به زودی بروزرسانی پچ دریافت خواهند کرد. در لیست برنامه در فروشگاه Play، برخی از ویژگی‌های انحصاری پیکسل 8 پرو مانند 50 مگاپیکسل از رزولوشن بالا و کنترل‌های حرفه‌ای نیز نمایش داده می‌شوند.

برند Pixel Camera ابتدا توسط گوگل در I/O سال 2023، همراه با سایر برنامه‌ها و خدماتی مانند Pixel Call Assist، Pixel Speech و Pixel Safe که به‌طور خاص برای دستگاه‌های پیکسل معرفی شده‌اند، عرضه شد. هدف این برنامه‌ها و سرویس‌ها ارائه تجربه بهتر و فوق‌العاده‌تر برای کاربران پیکسل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.