“نانو نماد” به کمک فروش و توسعه محصولات های‌تک می‌آید

" نانو نماد " به کمک فروش و توسعه محصولات های‌تک می‌آید

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: با بهره برداری از نانو نماد امکان توسعه و فروش بیشتر محصولات های‌تک فراهم می شود.

به گزارش تک ناک، مهدی اسلام پناه امروز در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران نانو ایران ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این سازمان تلاش داریم با برقراری ارتباط نزدیک با صاحبان خرد و دانش و نخبگان برتر حوزه فناوری نانو و علوم نوظهور دیگر، مرکز تحولی جدیدی را برای گشایش اقتصادی شکل دهیم و در این راستا بهره‌برداری از “نانو نماد” یکی از اقدامات تحولی ما در این حوزه به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه این نماد به ویژه برای محصولات “های‌تک” به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: این نماد به فروش و توسعه بازار محصولات نانو کمک می‌کند، از این رو گوهینامه نانو نماد طی یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اسلام پناه اضافه کرد: این نماد تاییدیه استاندارد کالای نانو است، ضمن آنکه مزیت‌های بسیاری برای فروش محصولات دانش‌بنیان در بازارهای داخل و صادراتی به همراه دارد.

رئیس سازمان ملی استاندارد، اظهار کرد: اقدامات اجرا شده از سوی ستاد نانو باعث شده که بیش از ۱۰ درصد از استانداردهای بین المللی این حوزه به دست ایران تدوین شود.

وی خاطر نشان کرد: ۱۶۷ کشور در جهان عضو سازمان بین‌المللی استاندارد هستند و ایران بیش از ۱۰ درصد استانداردهای حوزه نانو را تدوین کرده، بنابراین عدد بسیار ارزشمندی به شمار می‌رود. این آمار در مقیاس اقتصاد بی‌نظیر بوده و افتخار بزرگی به شمار می‌رود.

سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو (Iran nano 2022) از روز شنبه، ۹ مهرماه در سالن‌های ۵، ۶ و ۴۴ (سالن خلیج فارس) آغاز به کار کرده است و تا ۱۲ مهرماه ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.