نحوه حل مشکل خطای لانچر بازی Final Fantasy XIV

نحوه حل مشکل خطا لانچر بازی Final Fantasy XIV

همانطور که بازی Final Fantasy XIV برای ششمین بسته الحاقی خود، Dawntrail آماده می شود، در 26 ژوئن 2024، سرورها آفلاین شدند تا برای توسعه آماده شوند.

به گزارش تکناک، حتی اگر دسترسی زودهنگام برای بسته الحاقی تا 28 ژوئن فعال نشود، بروزرسانی Dawntrail برای کاربران در حال حاضر در دسترس است. با این حال، برخی از بازیکنان هنگام تلاش برای به‌روزرسانی با خطای لانچر بازی مواجه می‌شوند که منجر به «دانلود فایل‌های پچ نمی‌شود».

باید منتظر بمانید تا سرورها پایدارتر شوند تا خطای Unable to Download Patch Files Launcher که در FFXIV رخ می دهد برطرف شود.

حتی با وجود اینکه دانلود در حال حاضر در دسترس است، سرورهای بازی Final Fantasy XIV هنوز کمی مشکل دارند و در حال آماده‌سازی برای بسته الحاقی Dawntrail هستند. در بیشتر موارد، این خطا فقط به این معنی بوده که سرورها به اندازه کافی پایدار نیستند تا بتوانند یک اتصال مناسب برای دانلود فایل های پچ ایجاد کنند.

مشکل خطا لانچر بازی Final Fantasy XIV

منتظر ماندن تا زمانی که سرورها پایدارتر شوند، در حالت ایده‌آل با نزدیک‌تر شدن به انتشار دسترسی زودهنگام در 28 ژوئن، نتایج بهتری در هنگام تلاش برای به‌روزرسانی خواهد داشت. با این حال، ممکن است چیزی در انتها موجب شود که نتوانید فایل های پچ Dawntrail را دانلود کنید، در این صورت چند کار وجود دارد که می توانید برای رفع آن انجام دهید:

  • لانچر Final Fantasy XIV را مجدداً راه اندازی کنید. برخی از فایل های اصلی لانچر برای بازی FFXIV نیز با هر نسخه توسعه به روز می شوند. اگر هنوز لانچر را مجددا راه‌اندازی نکرده‌اید، مطمئن شوید که این کار را انجام می‌دهید تا اطمینان پیدا کنید که به آخرین فایل‌های پچ دسترسی دارید.
  • آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید، نرم افزار آنتی ویروس برای مدت طولانی مشکلاتی را با لانچر Final Fantasy XIV ایجاد کرده است. غیرفعال کردن نرم افزار آنتی ویروس ممکن است به شما امکان دهد فایل های پچ را دانلود کنید، پس از آن می توانید آنتی ویروس خود را دوباره فعال کنید.
  • اتصال اینترنت خود را بررسی نمایید. برای دسترسی به سرورهای Final Fantasy XIV و به‌روزرسانی فایل‌های پچ، یک اتصال پایدار لازم است. مطمئن شوید که اتصال پایداری دارید و هیچ نوع قطعی اینترنت را تجربه نمی کنید. اگر وای فای دارید، به یک اتصال سیمی پایدارتر بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.