نحوه پاسخ به پست‌های اینستاگرام با GIF

کامنت گذاشتن در پست های اینستاگرام ، تنها با کامنت یا با ایموجی یا متن وجود داشت.اماحالا می توان با GIF در پست‌ها کامنت گذاشت یا پاسخ داد.

تیم اینستاگرام مانند هر برنامه اجتماعی دیگری، ویژگی های جدیدی به منظور سهولت استفاده از این پلتفرم اجتماعی و سرگرم کنند‌گی بیشتر آن معرفی می کند.

به گزارش تکناک، در واقع، بیشتر ویژگی های فیس بوک داخل اپلیکیشن اینستاگرام یافت می‌شود.

با وجود امکان کامنت گذاشتن یا پاسخ دادن در پست های فیس بوک با GIF ،کامنت گذاشتن در پست های اینستاگرام ، تنها با ایموجی یا متن امکان پذیر بود .اماحالا ، همه چیز برای این اینستاگرام در حال تغییر است و می توان با GIF در پست‌ها کامنت گذاشت یا پاسخ داد.

اینستاگرام با هدف سرزندگی بیشتر پلتفرم خود در قسمت نظرات، حتی با وجود عدم امکان استفاده از تصاویر (هنوز)، اکنون امکان استفاده از GIF را فراهم کرده‌است. در واقع، پاسخ با GIF گزینه جدیدی در این اینستاگرام نیست. اما پیش از این تنها امکان استفاده از آنها برای استوری‌های اینستاگرام وجود داشت.

نکته اصلی نصب آخرین نسخه برنامه است. بدین منظور، Play Store یا App Store را برای اطلاع از به‌روز بودن برنامه اینستاگرام خود بررسی کنید.

digikala

پس از به‌روزرسانی برنامه Instagram (photo and video sharing social network owned by Meta Platforms)‌ خود، به کادر کامنت یک پست بروید. در آنجا، در رابط کاربری جدید گزینه “GIF” قابل مشاهده خواهد بود. با انتخاب آن، تعدادی GIF از پیش تعریف شده و یک نوار جستجو نمایش داده می شود.

در نوار جستجو، می توانید از کلمات کلیدی برای پیدا کردن یک GIF خاص استفاده و یا به سادگی از میان GIF‌های پیشنهادی یکی را انتخاب کنید. همین! این فرآیند به سادگی کامنت گذاشتن با GIF در فیس بوک است.

در صورت عدم مشاهده گزینه GIF، باید کمی صبور باشید. عرضه اولیه این ویژگی اینستاگرام بسیار محدود است. بنابراین، ممکن است چند هفته طول بکشد تا این ویژگی به همه کاربران برسد.

digikala

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.