نسخه بتای باز Google Play Games در 7 کشور دیگر در دسترس قرار گرفت

گوگل در یک پست وبلاگی اعلام کرد نسخه بتای باز برنامه Google Play Games پس از عرضه در آمریکا در هفت کشور دیگر ، از جمله کانادا، مکزیک، برزیل، اندونزی، فیلیپین، مالزی و سنگاپور برای دانلود در دسترس است.

به گزارش تکناک، آرجون دیال، مدیرGames  Google Play ، گفت: ما از گسترش پلتفرم خود به بازارهای بیشتری با هدف لذت بردن گیمرها  از بازی‌های مورد علاقه شان در Google Play خوشحالیم. همانطور که به سمت عرضه نسخه کامل پیش می رویم، به افزودن ویژگی های جدید و ارزیابی بازخورد توسعه دهندگان و گیمر ها ادامه خواهیم داد.

کاربران Google Play Games برای رایانه شخصی به بیش از 85 عنوان بازی اندروید از جمله Air Force 1945، Blade Idle، Cookie Run، Kingdom و Evony، The King’s Return دسترسی دارند. این برنامه با پیشرفت متقاطع ارائه می شود به طوری که مهم نیست در کجای یک بازی خاص هستید، با پیشرفت شما با هر دستگاه دیگری که این برنامه  اجرا شود همگام می شود.

در ژانویه  سال 2021 میلادی  نسخه بتا برنامه Google Play Games برای رایانه‌های شخصی پس از معرفی در مراسم The Game Awards 2021، به صورت محدود برای رایانه های شخصی  مایکروسافت ویندوز منتشر شد. هفت ماه بعد، گوگل آن را به نسخه بتای باز تغییر داد و آن را به استرالیا و تایلند گسترش داد.

برای دسترسی به نسخه بتای باز Google Play Games بر روی رایانه شخصی، رایانه شما باید شرایط زیر را داشته باشد. باید ویندوز 10 (v2004) یا بالاتر روی آن  اجرا شود، مجهز به حداقل پردازنده چهار هسته ای، 8 گیگابایت رم، SSD با 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی، و کارت گرافیک Intel UHD Graphics 630 یا مشابه باشد.

در پایان گوگل خطاب به برنامه نویسان بازی اندرویدی می گوید: اگر یک برنامه‌نویس بازی‌های اندرویدی هستید که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی‌های Google Play هستید، لطفاً در سایت برنامه‌نویسی ما علاقه خودرا با ثبت نام در این سایت اعلام کنید. به زودی در مورد نسخه های بتا آینده و در دسترس بودن منطقه ای چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.