نسخه بتای ششم iOS 17  منتشر شد

در صورت صحت شایعات، تنها یک ماه تا رویداد بزرگ بعدی اپل فاصله است و به احتمال زیاد از آیفون جدید رونمایی خواهد شد.

به گزارش تکناک، همراه با سخت افزار جدید، اپل نرم افزار جدید خود را با نسخه های عمومی برای iOS، iPadOS، macOS و غیره نیز در دسترس قرار خواهد داد. امروز اپل آپدیت جدیدی را برای iOS 17 منتشر کرده است و آخرین نسخه آن به صورت بتا 6 برای توسعه دهندگان عرضه شده است.

البته هیچ چیز مانع از دانلود و نصب نسخه بتا نیست، نکته قابل توجه احتمال وجود اشکال در نسخه بتا است. قبل از شروع فرآیند، از دسترسی به Apple ID در تلفن خود و ثبت‌نام در برنامه توسعه‌دهنده اپل اطمینان حاصل کنید. بدون ثبت نام در این فرآیند، در حال حاضر نمی توان نسخه بتای توسعه دهنده را نصب کرد. اپل اکنون دسترسی به این برنامه را باز کرده و آن را برای همه رایگان کرده است.

پس از ثبت نام، با مراجعه به منوی General در تنظیمات آیفون، در قسمت Software Update و سپس به بخش Beta Updates بروید. پس از ورود به این منو، می‌توانید گزینه به‌روزرسانی را برای iOS 17 Developer Beta تنظیم کنید. اگر مراحل را به درستی دنبال کرده باشید، می‌توانید به منوی به‌روزرسانی بازگردید و به‌روزرسانی را دانلود کنید. البته این مسیر برای همه مناسب نیست.

به‌روزرسانی بتای عمومی را می‌توان با استفاده از همان روش بالا مشاهده کرد، اما به‌جای انتخاب نسخه بتای توسعه‌دهنده، به جای آن نسخه iOS 17 Public Beta را انتخاب کنید.

بتای عمومی معمولاً کمی پس از نسخه توسعه‌دهنده منتشر می‌شود، اما مزیت آن رفع هرگونه مشکل عمده در بتای توسعه‌دهنده است. این روند همیشه به این صورت نیست، اما این گزینه ایمن تر از نصب به‌روزرسانی توسعه دهنده است. با این اوصاف، می توان تا ماه آینده برای عرضه نسخه نهایی iOS 17 به همراه آیفون های نسل بعدی منتظر ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.