نسخه بتای OneUI 5.0 به خانواده Galaxy S21 رسید

نسخه بتای OneUI 5.0

در اوایل این ماه، سامسونگ نسخه بتای عمومی  OneUI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای سری گلکسی S22 قرار داد  ولی امروز این نسخه به دستگاه های گلکسی S21 نیز رسید.

به گزارش تک ناک ، تاکنون برنامه بتا برای سری گلکسی S21  در دسترس کاربران کره ای  و بریتانیایی قرار گرفته است.

برای ثبت نام باید از برنامه Samsung Members استفاده کنید، بنر برجسته برنامه بتای OneUI 5.0را آنجا پیدا کنید، روی آن ضربه بزنید و جزئیات و دستگاه خود را ثبت کنید. پس از انجام این کار، معمولاً فقط پس از چند دقیقه اعلان به روزرسانی برای شما ارسال می شود.

بتای مورد بحث به عنوان ساخت G99xBXXU5ZVHE برچسب گذاری شده است، که در آن “x” بر اساس یکی از  سه مدل گوشی  S21 متفاوت است. در بریتانیا  نسخه بتا در حال حاضر فقط برای گوشی های  بدون سیم‌کارت و آنلاک در دسترس است و مشخص نیست چه زمانی به مدل های اپراتور می رسد.

قطعاً تعداد زیادی ننسخه بتای OneUI 5.0 عرضه  خواهد شد و در صورت ثبت نام در برنامه آزمایشی ، هر کدام از آن‌ها را هنگام انتشار، در قالب یک به‌روزرسانی برای کاربر ارسال خواهد شد.

شایعه شده است که نسخه نهایی و “پایدار” One UI 5.0 در اواسط اکتبر برای خانواده S22 منتشر می شود. احتمالاً به طور همزمان روی مدل‌های S21 عرضه نمی شود، اما این تاخیر بیش از چند هفته  نخواهد بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.