نسخه جدید WinGet  عرضه شد

طرفداران برنامه Windows Package Manager (WinGet) این هفته با نسخه ای جدید از این ابزار شامل ویژگی هایی متفاوت مواجه شدند.

طرفداران برنامه Windows Package Manager (WinGet) این هفته با نسخه ای جدید از این ابزار شامل ویژگی هایی متفاوت مواجه شدند.

به گزارش تکناک، در نسخه WinGet 1.4   این برنامه موارد جدید بسیاری مانند پشتیبانی ازفایلهای .zip وجود دارد.

از دیگر تغییرات مهم در این نسخه از  Winget می‌توان به نام مستعار جدید دستورات ، گزینه های جدید نصب و بهبودهای متعدد و عملکردهای جدید اشاره کرد.

دمیتریوس نلون با اعلام تغییرات و افزوده‌های این نسخه جدید گفت: تیم Windows Package Manager مشغول کار بر روی WinGet 1.4 بوده است. این نسخه پشتیبانی از بسته‌های مبتنی بر.zip را ارائه می‌کند. اکنون با WinGet می‌توان یک فایل نصب را مستقیما از یک بایگانی .zip استخراج و اجرا کرد یا یک یا چند فایل نصب portable را همزمان از یک بایگانی نصب کرد.

او در ادامه در مورد یکی دیگر از ویژگی های جدید اضافه شده گفت: برنامه منبع باز WinGet همچنین مشغول افزودن ویژگی‌های جدیدی مانند نام مستعار دستورات برای کمک به حافظه ماهیچه‌ای در صورت استفاده بیش از یک برنامه مدیریت بسته، و یک حالت انتظار برای باز نگه داشتن winget.exe برای مدت طولانی در صورت فراخوانی برنامه های کاربردی دیگر به منظور مشاهده روند کار است.

در WinGet 1.4 موارد بیشتری برای کاوش وجود دارد و اطلاعات بیشتری در وبلاگ Windows Command Line blog در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.