نسخه جدید برنامه WSATools منتشر شد

نسخه 1.0.0  برنامه WSATools،نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در ویندوز توسط سیمون فرانکو، توسعه دهنده در فروشگاه مایکروسافت منتشر شد.

نسخه 1.0.0  برنامه WSATools، توسط سیمون فرانکو، توسعه دهنده در فروشگاه مایکروسافت منتشر شد.

به گزارش تکناک، نسخه تغییرات قابل توجهی را در پروژه به ارمغان می آورد و به کاربران امکان می دهد فایل های APK را نصب کرده و برنامه را روی دستگاه های ARM64 اجرا کنند.

برنامه WSATools یک برنامه شخص ثالث برای اجرای برنامه های اندروید در ویندوز 11 است. این برنامه فرآیند اجرای فایل های APK را آسان‌تر و کاربرپسندتر می‌کند و نیاز به نصب ADB و یادگیری دستورات آن را از بین می‌برد.

با برنامه WSATools می توان برنامه های اندروید را با یک کلیک نصب کنید. این برنامه یک ابزار عالی برای کسانی است که می خواهند از برنامه های اندرویدی که در فروشگاه App آمازون در دسترس نیستند استفاده کنند.

به گفته سازنده برنامه ، پشتیبانی از فایل های APK بیشترین درخواست را در میان کاربران WSATools داشته است. فایلهای APK قالبی برای انتشار برنامه‌های Android است که اندازه برنامه را کاهش می‌دهد و فرآیند عرضه در فروشگاه Google Play را ساده می‌کند.

فایلهای APK به در فروشگاه Google Play این امکان را می‌دهند که فایل های بهینه‌سازی شده برای پیکربندی دستگاه، نوع زبان یا مجموعه ویژگی‌های خاص را ارائه دهد.

یکی دیگر از تغییرات مهم در WSATools 1.0.0 پشتیبانی از ARM64 است. کاربرانی که رایانه‌های مجهز به ARM مانند سرفیس پرو 9 دارند، می‌توانند از این برنامه برای بارگذاری برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی با استفاده از WSATools استفاده کنند.

در نهایت، به‌روزرسانی پروژه را از UWP به WinAppSDK تغییر می‌دهد که آزادی و ثبات بیشتری را برای WSATools فراهم می‌کند.

شما می توانید WSATools را از فروشگاه مایکروسافت به صورت رایگان دانلود کنید. توجه داشته باشید که قبل از تلاش برای بارگذاری جانبی برنامه های اندروید با استفاده از WSATools، باید Windows Subsystem برای اندروید را دانلود و نصب کنید و در تنظیمات ویندوز 11 حالت Developer Mode را فعال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.