نسخه محدود Samsung Galaxy S23 Ultra   عرضه شد

سامسونگ اعلام کرد نسخه Galaxy S23 Ultra را عرضه کرده است اما شامل بسته‌بندی با عنوان نسخه محدود است.

به گزارش تکناک، حقیقت این است که نسخه عرضه شده یک بسته نرم افزاری است که توسط سامسونگ با قیمتی جذاب تر جمع آوری شده است. به عنوان مثال، خود تلفن یک Galaxy S23 Ultra سیاه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است که درون یک جعبه قرار دارد که شامل نسخه غیر LTE از مدل Galaxy Watch 5 Blue Sapphire 44m نیز می شود. همچنین یک شارژر بی‌سیم دوگانه 15 وات که بتوانید همزمان تلفن و ساعت را شارژ کنید.

اگرچه نسخه محدود Galaxy S23 Ultra در حال حاضر فقط از فروشگاه آنلاین سامسونگ و فروشگاه آنلاین Shopee در ویتنام در دسترس است، با تبدیل قیمت به دلار آمریکا مشخص شد که این بسته نرم افزاری تقریباً 400 دلار صرفه جویی می کند زیرا قیمت آن در مقایسه با تقریباً 1753 دلار که برای خرید همه چیز در جعبه به طور جداگانه هزینه دارد، تقریباً به 1364 دلار می رسد. در ویتنام، هزینه این بسته 31،990،000 دونگ در مقابل 41،130،000 دونگ است که باید برای خرید هر کدام از دستگاه‌های موجود در بسته به‌صورت جداگانه پرداخت شود.

سامسونگ اعلام کرد نسخه Galaxy S23 Ultra را عرضه کرده است اما شامل بسته‌بندی با عنوان نسخه محدود است.

خریداران Galaxy S23 Ultra همچنین می‌توانند از تخفیفاتی به مجموع 6،000،000 دونگ (256 دلار) بهره‌مند شوند که شامل دسترسی رایگان به سالن تجاری در فرودگاه‌های شرکت کننده است.

از جمله نکات مثبتی که برجسته کردیم، بهبود عمر باتری، به‌روزرسانی‌های کوچک ولی مهم دوربین و بهبود عملکرد با چیپست قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 که دستگاه را هدایت می کند.

در نقد و بررسی ما به ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 5   امتیاز 8 از 10را دادیم. در این نقد ما به صفحه نمایش واضح و خوانا، قابلیت‌های شارژ سریع‌تر ساعت و راحتی پوشیدن این ساعت هوشمند حتی در هنگام خواب اشاره کردیم. همچنین از Wear OS  بخاطر این عملکرد تمجید کردیم.

فقط شرکت های برتر سامسونگ می دانند که آیا این بسته در بازارهای دیگر عرضه خواهد شد یا خیر. اما در حال حاضر تا پایان این ماه، نسخه محدود Galaxy S23 Ultra سامسونگ به صورت محدود در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار جدید تک‌ناک را از دست ندهید.